sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 17 November 2014

AMANJAYA SPECIALIST HOSPITAL PERTAMA BERCIRIKAN TEKNOLOGI HIJAU DI MALAYSIA @MukhrizMahathir @SabrinaAzizan


Pagi semalam telah berlangsung lawatan Y.B Dato' Seri DiRaja Mahdzir Bin Khalid , Timbalan Menteri Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air dan Y.B Datin Norsabrina Mohd Noor , Exco Kerajaan Negeri Kedah yang juga Pengerusi Jawatankuasa Teknologi Hijau dan Air Negeri Kedah ke tapak projek Skim Pembiayaan Teknologi Hijau di Amanjaya Specialist Centre Sdn Bhd.

Dalam ucapan Timbalan Menteri telah mengucapkan tahniah dan syabas kepada Amanjaya Specialist Centre kerana telah berjaya membina sebuah Hospital bercirikan Teknologi Hijau pertama di Malaysia dan juga telah menerima penarafan 'provisional certificate' daripada Green Building Index Sdn Bhd. 

Pihak Amanjaya Specialist Sdn Bhd telah menerima pembiayaan di bawah Skim Pembiayaan Teknologi Hijau atau GTFS berjumlah RM 8.8 juta . Melalui projek ini, pihak Amanjaya Specialist Sdn Bhd. berupaya menjimatkan kos pengoperasian hospital khususnya aspek utiliti dengan mengurangkan penggunaan tenaga sebanyak 22% dan penggunaan air bersih sebanyak 31.5% berbanding fasiliti konvensional . 














2 comments:

Anonymous said...

Bah. Pertama:

SAINTIS-SAINTIS ISLAM kita- tolong beri perhatian psl isu kRITIKAL ini! Kita perlukan Statistik utk. pesakit denggi ni, majoriti bangsa apa; dan di kawasan perkampungan/perumahan (aku amat syak bangsa Melayu/Islam adalah MAJORITI) - kerana Virus-Eugenics-GMO (“Genetically Modified Organism“)-BIOWARFARE oleh si Barat-ZIONIS , termasuk Virus AIDS/DENGGI/EBOLA adalah untuk MENGHAPUSkan umat Islam GLOBAL!

Lihat nyamuk-GMO (genetik)-Bioweapon yg. membawa virus DDENGGI/DEMAM KUNING direka oleh tentera US/CIA dan di sebarkan di kalangan penduduk "African Americans" serta banduan-banduan di US, serta di Cuba, Nicaragua dan Afghanistan cthnya - di http://truth-out.org/archive/component/k2/item/90808:florida-dengue-fever-outbreak-leads-back-to-cia-and-army-experiments , Florida Dengue Fever Outbreak Leads Back to CIA and Army Experiments, By HP Albarelli Jr and Zoe Martell, t r u t h o ut, 21 July 2010! Lepas tu juga pelbagai jenis ‘Vaccine’ yg. boleh MEMANDULkan atau menyebabkan KANSER akan diPAKSA ke atas kita!

Makcik Sambal Belacan..

Anonymous said...

Bah. Kedua:

Dan malangnya syarikat-syarikat multinasional yang dikuasai Zionis-Rothschild (yang menubuhkan Israel bersama rejim UK dengan amat ganas melalui “Balfour Declaration” pada tahun 1917 – lihat di - http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html , Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam), contohnya Sanofi Pasteur/Merck & Co. , yg. mengeluarkan Vaccine Gardasil, dan sekrg. Vaccine DENGGI pula kononnya, makin aktif beroperasi di Malaysia ini, dan sewenangnya akan menggunakan Kementerian Pendidikan kita untuk sekali lagi memaksa Vaksin yang amat dicurigai dan membahayakan, spt. Vaccine Gardasil, kepada jenerasi muda kita, dan yang ganjilnya hanya sering mensasarkan anak-anak perempuan di sekolah-sekolah (disyaki untuk menyebabkan kemandulan besaran) – lihat di - http://www.liberianobserver.com/security/ebola-aids-manufactured-western-pharmaceuticals-us-dod , Ebola, AIDS Manufactured by Western Pharmaceuticals, US DoD?, By: Dr. Cyril Broderick, 09/09/2014; http://www.rightinginjustice.com/news/2010/09/07/malaysian-government-set-to-vaccinate-girls-with-gardasil/ , Malaysian government set to vaccinate girls with Gardasil, Wendi Lewis, September 7, 2010; di - http://healthimpactnews.com/2014/mercks-former-doctor-predicts-that-gardasil-will-become-the-greatest-medical-scandal-of-all-time/ , Merck’s Former Doctor Predicts that Gardasil will Become the Greatest Medical Scandal of All Time, October 26, 2014; dan di - http://www.infowars.com/bill-gates-faces-trial-in-india-for-illegally-testing-tribal-children-with-vaccines/ , Bill Gates Faces Trial in India for Illegally Testing Tribal Children with Vaccines, Multiple deaths linked to Gates' vaccine program, by CHRISTINA SARICH | INFOWARS.COM | OCTOBER 13, 2014!

Bahkan Vaccine ZIONIS ni mungkin juga mengandungi sel ANJING – lihat di - http://www.nbcnews.com/health/cold-flu/u-s-gets-new-flu-vaccine-factory-n133336, U.S. Gets a New Flu Vaccine Factory, By Maggie Fox, June 17th 2014!

Bahkan dilapurkan di berita tidak lama dulu, nyamok GMO mahu dieksperimen di Malaysia - kononnya untuk mengawal wabak DENGGI! Maka, eksperimen penuh rahsia dan berbahaya ini mesti dihalang – lihat di http://ww1.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140713/dn_37/Belum-muktamad-untuk-lepas-nyamuk-genetik-tangani-denggi , Belum muktamad untuk lepas nyamuk genetik tangani denggi, 13/07/2014.

Makcik Sambal Belacan.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive