sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 14 November 2014

HOT ARTIS : AMBOI MANJANYA AWIE DAN ERRA


Umum mengetahui pasangan ini parnah bercinta dan bertunang pada 90an dulu , namun jodoh memisahkan mereka , setelah berbelas tahun dan masing-masing punya kisah rumahtangga yang terhenti di pertengahan jalan.

Kini pasangan ini kembali bersama namum bukan atas dasar cinta tetapi kerjaya , tapi jodoh Allah siapa tahukan .

Mengulas mengenai komen peminat yang mahu melihat mereka bersama kembali, Awie memberitahu Erra berhak untuk mendapat lelaki yang lebih baik daripadanya namun Awie akui jodoh, ajal dan maut terletak di tangan Tuhan dan dia berserah.

"Biasalah, dari kami bercinta hingga putus tunang dulu, peminat tidak berhenti dan masih punya impian untuk melihat kami bersama, namun saya sudah lali dengan semua itu.

"Apa yang berlaku biarkan berlalu. Saya pasti, Erra sama seperti saya, fokus kami kini adalah untuk mencari rezeki buat anak-anak.

"Namun saya akui selesa berkawan dengan Erra cuma soal hati saya rasa belum lagi kerana saya rasa Erra berhak dapatkan lelaki yang jauh lebih baik dari saya.

"Tapi saya tidak mahu bercakap lebih-lebih kerana jodoh, ajal dan maut adalah ketentuan Allah SWT," jelasnya lagi.

Buat Awie dan Erra , peminat sentiasa mendoakan kebahagian milik anda berdua , mana tahu tup tup sampai saja kad kahwinkan hehe .. 

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive