sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 3 November 2014

LIWAT II : ANWAR ADA 14 PEGUAM VS 2 PEGUAM PENDAKWAAN !! SIAPA BAKAL MENANG ?


Nasib Anwar Ibrahim akan di tentukan dalam sehari dua ini , sama ada bebas atau pulang ke Universiti Sungai Buloh . Tumpuan terus di tujukan kepada Mahkamah Persekutuan Putrajaya yang bersambung hari ini Isnin selepas di tangguhkan 2 hari .

Pihak Pendakwaan memulakan hujah balas untuk hari kedua hari ini , kita ketahui bahawa Anwar Ibrahim mempunyai 14 orang peguan bela beliau bagi kes ini , sedangkan pihak pendakwaan hanya mempunyai 2 orang kekuatan iaitu Tan Sri Muhammad Shafee dan Datuk Mohamad Hanafiah.


Dalam soal moral Anwar lebih di lihat takut sehinggakan sanggup membayar 14 orang peguam yang rata-rata ahli PKR dan DAP , tidak kisahlah dia nak bayar berapa orang pun kerana kita tahu Anwar sememangnya kaya raya . Mereka semua berlawan dengan hanya 2 orang , jika menang mereka kalah dari segi moral dan jika kalahpun lagilah mereka malu .

Apapun keputusan bakal di terima , harap semua pihak dapat terima kenyataan dengan hati yang terbuka dan tak ada pergaduhan atau rusuhan nanti , maklumlah budak-budak Anwar ni kaki buat kacau dan rusuhan macam juga Anwar .

1 comment:

Anonymous said...

kalau dah penipu tu penipuu je la saiful bukhari oii.semua tahu saiful penipu. thats why takde peguam yang nak back up dia.itu pointnya.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive