sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 23 April 2014

HOT NEWS : 28 APRIL KES PERMOHONAN CERAI FIZA ELITE DAN ADAM AF DISEBUT DI MAHKAMAH SYARIAH



Desas desus mengenai keretakan rumah tangga bekas ahli kumpulan Elite, Fiza dan penyanyi Adam AF akhirnya  terjawab Fiza  memfailkan permohonan penceraian.

Kes permohonan penceraian Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim, 33, dan Mohd Aizam Mat Saman, 31 akan disebut di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam pada 28 April ini.

Sebelum ini kita seringkali mendengar  Fiza menafikan rumahtangga beliau bersama Adam dikatakan sedang dilanda badai.

Fiza berkata, perkara yang direka oleh orang tidak bertanggujawab itu mengecewkan dirinya sedangkan dia dan Adam masih dalam keadaan yang baik.

Isu pergolakkan rumah tangga pasangan selebriti tersebut tercetus apabila, gambar Adam tidak lagi kelihatan di akaun Instagram milik isterinya.

Menjawab perkara itu, Fiza berkata, ia tidak seharusnya dijadikan isu hanya disebabkan gambar Adam tiada di laman sosialnya.

"Ada beberapa keping gambar kami bersama di Instagram saya, tetapi mungkin orang tidak perasaan.

"Saya letih dengan kerenah masyarakat yang gemar membuat telahan tanpa memikirkan perasaan keluarga kami. Hubungan saya dan Adam tiada masalah. Cuba doakan agar jodoh kami panjang, bukannya memikirkan perkara sebaliknya," tegas Fiza.

Apapun Apj harap sangat mereka berdua dapat mengelakkan penceraian dan terus bersama sebagai suami isteri yang sah . Di saat ujian ini mereka perlu menenangkan fikiran dan selalu berdoa untuk kebaikan rumahtangga . 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive