sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 1 April 2014

ISU #MH370 : PANGLIMA ANGKATAN TENTERA MALAYSIA BIDAS MEDIA ASING !!! #PRAYFORMH370


Panglima Angkatan Tentera kesal dengan laporan sesetengah media asing mengenai kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370 yang dilihat seolah-olah mempunyai agenda memburukkan imej negara.

Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin berkata terdapat beberapa laporan media asing yang tidak benar, dan ada yang keterlaluan dan tidak mengambil kira keadaan sebenar serta kekangan yang dihadapi pihak berkuasa Malaysia dalam menyampaikan maklumat mengenai kejadian itu.

"Kita dituduh lewat menyampaikan maklumat sedangkan setiap maklumat yang kita terima perlu dikoroborasikan (dengan pelbagai pihak berkuasa negara dan luar negara), sebelum mengambil sebarang tindakan (mengenai maklumat yang akan disampaikan).

"Hanya dalam keadaan tertentu sahaja, kita (ATM) perlu mengambil tindakan atau respon kepada maklumat berkenaan secara bersendirian," katanya kepada pemberita selepas menutup Eksesais Pahlawan siri 15 2014 di sini, Isnin.

Beliau berkata selain itu tidak semua maklumat dapat didedahkan kepada umum kerana implikasinya terhadap penyiasatan.

Zulkifeli berkata: "Kemungkinan mereka (media asing) mempunyai agenda tertentu sehingga kita dikecam sebegitu hebat."

Malaysia telah melakukan respon yang diperlukan, termasuk penyampaian maklumat, berdasarkan peraturan-peraturan dan panduan yang telah ditetapkan, katanya.

"Kita telah melakukan segalanya termasuk menggembleng segala sumber termasuk sumber dari Angkatan Tentera Malaysia (ATM). Segala maklumat mengenai kejadian dan tindakan yang diambil untuk cari dan menyelamat telah kita dedahkan semampu yang mungkin," katanya. -- Bernama

2 comments:

Anonymous said...

Media Barat yg. anti-ISLAM spt. CELAKANewsNetwork-FOCKNews-DailyMailJAHANAM itu memang disyaki dikuasai Mossad-CIA-MI6-NATO! Kat Malaysia ni kita ada ejen mereka dari EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini, serta termasuklah DAPBANGKAI//PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean!!

Tapi, nasib baik ada Media Alternativ (label "teori konspirasi" adalah label si Illuminati Barat-ZIONIS utk. memburukkan dan menutup mulut Media dan mana-mana teori Alternativ), yg. cuba memberikan maklumat BENAR!

Lihat artikel amat BERNAS dr. wartawan Jepun Yoichi Shimatsu, yg. menyambungkan titik-titik penting misteri kehilangan MAS kita ini, termasuk kemungkinan penglibatan si ZIONIS Soros, bukan shj. utk. menjatuhkan Iran (Israel juga berpengkalan dgn. Submarine senjata Nuklear di Diego GarCIA) tetapi kerana dendamnya yg. lama, pd. YAB Ayahanda Tun Dr. Mahathir kita – di http://www.sovereignindependentuk.co.uk/2014/03/28/latest-posts-role-of-israel-and-soros-exposed-by-mh370-twin-jet-in-tel-aviv-top-10-veterans-stories-in-todays-news-march-26-2014-adl-deceit-sinks-judgeship-t/ , Role of Israel and Soros Exposed by MH370 Twin Jet in Tel Aviv , By Yoichi Shimatsu, March 26, 2014!

ZIONIS DAJAL Soros serta Rockefeller, adalah dari geng Rothschild, iaitu ketua pemuja SYAITAN Illuminati yg. menubuhkan Israel dgn. membunuh dgn. amat kejam secara beramai (Genocide) Bumiputera Islam Palestin, dan disyaki memulakan perang Dunia Pertama dan Kedua, serta membunuh Tsar Russia dan seluruh keluarganya, Pres. Lincoln dan Kennedy, Allahyarham Pres. Yasser Arafat, dan menjadikan Israel kuasa Nuklear, yg. paling bahaya ke atas Dunia Islam!

Dan si FBI/CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat), yg. sebenaqnya sudah dikuasai Mossad-Israel/ZIONIS itu, yg. juga mempunyai ejen tempatannya dr. PENGGANAS Red Bean/DAPBANGKAI/PKRPELIWAT, yg. kesemuanya memangnya tak habis-habis nak mengalih perhatian dunia dari bukti penglibatan Diego GarCIA di tengah Lautan Hindi itu!
Diego GarCIA ini sebenarnya adalah pengkalan tentera BAWAH TANAH- kongsi US-British-Israel-NATO yg. mungkin mengandungi senjata Nuklear (MAS disyaki di ‘hijack’ ke situ dulu, sebelum si Barat-ZIONIS ni bagi cerita palsu kat kita yg. MAS di'hempaskan' di Lautan Hindi, tetapi tidak akan dijumpai kerana Lautan Hindi itu sukar)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

salute ATM



POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive