sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 23 April 2014

PANAS !! GUAN ENG FITNAH POLIS , DI BEDAL GOBIND SINGH DEO @PDRMsia @KBAB51 @cmlimguaneng


Sekali lagi aku agak marah dan kecewa dengan keyataan Cina Dap Ketua Menteri Pulau Pinang ni , kenyataan FITNAH lagi kurang ajar sudah sejati dalam hidup beliau dan geng-geng biaDAP !!! Kali ini dia FITNAH pihak POLIS Pulau Pinang yang dikatakan tidak menempatkan anggota ketika perarakan mendiang Karpal Singh !! Ini sangat biaDAP !!!! 


Belumpun sempat nak cakap apa-apa , Anak mendiang Karpal Singh, Gobind Singh Deo telah memalukan Guan Eng sendiri !!! Menerusi TWITTER rasmi beliau telah berterima kasih kepada pihak PDRM kerana membantu keluarga mereka dalam masa yang sedih ini. Ini satu kenyataan yang baik dan harus diberi pujian , bukan seperti Guan Eng yang sangat BODOH dan biaDAP !! Ketua Menterikah ini !!!!! 

Aku nak tunjukkan gambar di bawah buat tatapan Guan Eng yang berlidah seperti BIAWAK ini !!!! 



Dalam bulatan itu POLIS DAP KAH ??? Atau ' Anjing UMNO ' yang ditempatkan di sana semasa perarakan mendiang Karpal ??? Butakah si MALAUN ini ?? atau tak habis-habis menyalahkan pihak POLIS !!! 

Sekurangnya mereka siang malam berjaga untuk keselamatan dan keselesaan rakyat !!! bukan macam korang 24 berpolitik untuk menamamkan kebencian sesama rakyat !!! 


Baru-baru ini aku pergi berjumpa seorang anggota Polis berpangkat Inspektor di pejabatnya di Kedah , terkejut aku masuk bilik Inspektor ini ada katil untuk berehat !!! Aku tanya beliau , dengan slamber dia kata inilah tugas kami !!! dalam hati aku terfikir BESARnya pengorbanan mereka buat rakyat !!! 


2 comments:

tobeng said...

Guan eng nak suruh polis satu p.pinang datang berkawal kot.Kalau ramai sangat polis pula cina ni akan kata polis cuba mengganggu upacara yg diadakan.Lepas tu pencacai pakatan yg sedia anti polis akan buat provokasi dan baling polis dengan batu sampai jadi rusuhan.Lepas tu bolehlah buat modal politik.

Anonymous said...

Tidak kah mereka ini adalah golongan "summum bukmum umyum fahum layarji'uun"?

Cuma pemimpin seperti Mat Sabu dan DSAI shj yg berasa LGE ni sedara mereka dunia akhirat.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive