sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 3 April 2014

RAHSIA HAMPIR BOCOR , RAFIZI TERSENTOT KECUT TELUR !!! 1 LAWAN 1 KALAU ANAK JANTAN !!!!!



Aku geli ketiak hari ni tengok twitter budak suruhan Rahum Ghouse si Rafizi Ramli yang telah menyerang Sir Azri dan cuba menakut-nakutkan beliau dengan hukuman penjara 7 tahun kerana dkatakan Sir Azri telah memberi keterangan palsu di Mahkamah. 

Bukan takat Rafizi saja yang serang Sir Azri tapi N.Surendran ahli parlimen Padang Serai dan Lathefa Koya ahli majlis tertinggi PKR yang juga bekas ahli majlis perbandaran Petaling Jaya. Lathefa Koya dan N.Surendran ini juga merupakan peguam kepada Anwar Ibrahim sewaktu kes saman Anwar ke atas Sir Azri. 

Wah dasyatnya puak-puak ni kan !!! Rafizi selaku Ahli Parlimen telah membuat kenyataan berbaur ugutan untuk membuat laporan Polis ketas Sir Azri yang dikatakan oleh puak ni sebagai menipu Mahkamah masa pembicaraan kes saman Anwar terhadap Sir Azri RM100 juta 

Rafizi Ramli juga kata nak saman Sir Azri kerana fitnah beliau telah dipecat dari Petronas. Akupun terkejut juga , setahu aku yang buat artikel tu adalah 'PAPA GOMO' bukannya Sir Azri. Aku perati juga Sir Azri langsung tidak gentar dengan ugutan dari Rafizi tu malah terus mencabar Rafizi untuk saman beliau.






Fuh kalau aku jadi Rafizi, mau tercabar dengan cabaran Sir Azri yang meminta beliau meletak jawatan sebagai Ahli Parlimen dan mereka tanding 1 lawan 1 untuk melihat siapa 'ANAK JANTAN atau PONDAN !!! 

Sebagai rakyat Marhaen yang berjuang untuk Agama , Bangsa dan tanah air , Sir Azri di lihat tidak sedikitpun gentar atau takut dengan puak-puak ni . Apa lagi nak tunggu wahai Rafizi woiii !!! PONDANlah kalau takat berani kat twitter saja tapi teloq tersentot nak letak jawatan dan lawan Sir Azri dalam pilihanraya. 

Tapi aku rasa Rafizi tak seberani Sir Azri kerana Rafizi tahu beliau punya RAHSIA BESAR yang diketahui seseorang . Rasia tu kalau pecah , mau hilang terus telur Rafizi ditelah lemak-lemak perutnya tu !!! 


Sir Azri duk balun Rafizi kaw punya kat BLOG DIA !! JOM BACA SINI 


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive