sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 5 April 2014

RUPANYA BARUA SI SYED NI BUDAK RBA DAN KAKI GILA SEKS !!! PATUTLA SYAITAN TERNAKKAN PR !!!!


Artikel aku tadi kisah mamat sial ni duk fitnah Datin Seri Rosmah KLIKSINI . Selepas rakan-rakan aku siasat maka dapatlah muka syaitan dan iblis ni , aku ingat dia kata kat Datin Seri Rosmah saja , rupanya mamat ni kata dekat macam-macam pemimpin termasuk AGUNG kita . 


Syaitan ini tela meletakkan perkerjaan dia dengan Red Bean Army belaan yahudi DAP  dan bekerja di Kementerian Pelajaran Malaysia. Aku ingat bijak sangat mamat ni , rupanya bodoh jugak !!! 








Bukan takat syaitan ni meroyan fitnah orang saja tapi rupanya kami gila seks jugak !! BODOH budak pakatan haram ni !!! Ajak orang buat PhoneSEX lagi !! PUIHHHH !!!! 

Aku sekali lagi ulang harap , pihak berkauasa ambil tindakkan sewajarnya kepada syaitan ni , nak taruh apa lagi , dah lebih sampai hina SULTAN dan AGUNG , inilah jenis yang diasuh RBA dan biaDAP untuk memecahbelahkan orang Melayu!!!! SIAL !!!! 


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive