sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 25 September 2014

HOT NEWS : TERKINI MENGENAI LAPANGAN TERBANG ANTARABANGSA KULIM




Ramai yang tertanya-tanya apakah perkembangan terbaru hasrat Kerajaan Negeri Kedah pimpinan YAB Dato, Seri Haji Mukhriz Tun Mahathir mahu membina satu lapangan terbang antarabangsa Kulim.

Setakat ini dikhabarkan bahawa hasrat tersebut dalam keadaan positif selepas YAB MB Kedah dan rombongan bermesyuarat dengan Pentadbiran Kerajaan Pusat.

Satu lagi perkembangan terbaru yang diperkatakan YAB MB Kedah ketika sidang media baru-baru ini, selain pembinaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kulim, Kerajaan Negeri Kedah juga bercadang mahu wujudkan Bandar Aero Angkasa (Aero City) di sekeliling Lapangan Terbang berkenaan selepas projek berkenaan menjadi satu realistik.


Video Sidang Media YAB MB Kedah


2 comments:

Anonymous said...

Bandar Aero Angkasa? Jgn. pula pi jual tanah NEGERI ISLAM yg. kuat spt. Kedah kat PELABURAN KAPIRDAJAL PENBDATANG serta PENJAJAH Barat-ZIONIS! Baiklah pastikan setiap BUMIPUTERA serta setiap jenerasi kami akan dtg., dapat miliki tanah/rumah di bumi PUSAKA nenek moyang kami ini - ini lebih KRITIKAL di zaman sekarang!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, serta bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU dan adalah legasi PENJAJAH British-ZIONIS utk. melahirkan dasar “bangsa Malayan bersatu”, pelansungan dari Malayan Union-JAHANAM].

Anonymous said...

Itu yg kita risaukan bila bina bandaraya Aero. Kalau Lapangan terbang mungkin tak banyak sangat risiko.

Saya harap Mukriz tunaikan dulu janji untuk jadikan Alor Setar Bandaraya Ilmu, sebelum menambah janji baru.

Kotakan dlu janji untuk pulihkan KUIN, dan kembalikan kampus tetap ke Alor Setar, janji untuk jadikan Alor Setar Bandaraya pendidikan dan RnD

Jangan jadi parti yang suka berjanji spt PR tapi kosong.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive