sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 6 April 2014

HOT NEWS : BATERI KOTAK HITAM PESAWAT #MH370 AKAN TAMAT PADA JUN 2014 #PRAYFORMH370


RAKYATNEWS : Ketua Pegawai Eksekutif Malaysia Airlines (MAS), Ahmad Jauhari Yahya memberitahu bahawa bateri kotak hitam pada pesawat MH370 yang hilang di Lautan Hindi akan tamat pada Jun 2014, bukan pada 2012.

Jauhari berkata, bateri kotak hitam pesawat MH370 itu diganti mengikut jadual dan penukaran seterusnya pada Jun 2014.

"Apa yang telah dimaklumkan kepada kami, kami mengesahkan bahawa program penyelenggaraan telah digantikan pada sebelum bateri tersebut mencapai tamat tempoh.

"Kita juga tahu bahawa bateri ini akan digantikan pada Jun 2014," katanya kepada pemberita pada sidang media mengenai kehilangan pesawat MH370, di PWTC, hari ini.
Sebelum ini terdapat kenyataan media menyatakan bahawa bateri kotak hitam pesawat MH370 telah tamat pada 2012.

Sementara itu, Pemangku Menteri Pengankutan, Datuk Seri Hishammudin Hussein juga turut mengumumkan tiga jawatankuasa baru ditubuhkan bagi memantapkan usaha mencari dan menyelamat pesawat MH370 di Lautan Hindi.

"Tiga jawatankuasa ini terbahagi kepada tiga iaitu udara yang bertanggungjawab untuk melihat dari segi aspek penyelenggaraan, rekod, struktur dan sistem. Manakala kumpulan kedua ialah Operasi yang ditugaskan memeriksa perakam suara penerbangan, operasi dan metrologi.

"Kumpulan terakhir adalah perubatan dan kemanusiaan bertanggungjawab untuk menyiasat isu berhubung psikolgi, ferfologi dan faktor kelangsungan hidup," ujarnya.

2 comments:

Anonymous said...

Bah. pertama:

Media Barat-ZIONIS yg. anti-ISLAM spt. CELAKANewsNetwork-FOCKNews-DailyMailJAHANAM-BBCELAKA itu memang disyaki dikuasai Mossad-CIA-MI6-NATO! Kat Malaysia ni ada ejen mereka dari EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini, serta termasuklah DAPBANGKAI//PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean/Geng Kongsi Gelap!

Dan si FBI/CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat), yg. sebenaqnya sudah dikuasai Mossad-Israel/ZIONIS itu, bersama ejen tempatannya ini, kesemuanya memang tak habis-habis nak mengalih perhatian dunia dari bukti penglibatan Diego GarCIA di tengah Lautan Hindi itu!

Tapi, nasib baik ada Media Alternativ (label "teori konspirasi" adalah label si Illuminati Barat-ZIONIS utk. memburukkan dan menutup mulut Media dan mana-mana teori Alternativ), yg. cuba memberikan maklumat BENAR, termasuk dr. org. Barat sendiri, yg. amat bencikan kejahatan BUAS rejim Barat-ZIONIS/IsraHELL. Tapi malangnya, ada Menteri liberal Melayu tak lansung pedulikan maklumat ini - asyik nak dengar cakap rejim Barat!

Lihat artikel amat BERNAS dr. wartawan Jepun Yoichi Shimatsu, yg. menyambungkan titik-titik penting misteri kehilangan MAS kita ini, termasuk kemungkinan penglibatan si ZIONIS Soros/IsraHELL, bukan shj. utk. menjatuhkan Iran (Israel juga berpengkalan dgn. Submarine senjata Nuklear di Diego GarCIA, pengkalan tentera BAWAH TANAH- kongsi US-British-Israel-NATO) tetapi kerana dendamnya yg. lama, pd. YAB Ayahanda Tun Dr. Mahathir kita – di http://www.sovereignindependentuk.co.uk/2014/03/28/latest-posts-role-of-israel-and-soros-exposed-by-mh370-twin-jet-in-tel-aviv-top-10-veterans-stories-in-todays-news-march-26-2014-adl-deceit-sinks-judgeship-t/ , Role of Israel and Soros Exposed by MH370 Twin Jet in Tel Aviv , By Yoichi Shimatsu, March 26, 2014! (MAS disyaki di ‘hijack’ ke situ dulu, sebelum si Barat-ZIONIS ni bagi cerita palsu kat kita yg. MAS di'hempaskan' di Lautan Hindi, tetapi tidak akan dijumpai kerana Lautan Hindi itu sukar)

Memang artikel psl. penglibatan Soros/IsraHELL oleh Shimatsu ini amat BERNAS dan mesti diteliti oleh KDN! KDN juga berhak masuk campur kerana isiden MAS ini juga melibatkan keselamatan Malaysia dan seluruh rakyat Malaysia, bukan hanya penumpang MAS yg. malang itu! Kerana melalui insiden MAS ini, MO DAJAL si ZIONIS/Israel-Mossad bersama sekutu CIA-MI6-NATOnya, ingin menimbulkan huru-hara dlm. negara spt. yg.mereka lakukan semasa 13 Mei (merekalah DALANG belakang PAP-DAPBANGKAI -. lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009).

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. Kedua:

Dan ini berita seorang mangsa MAS, Philip Woods dr. IBM, yg. kononnya berjaya menghantar text rahsia, dan dikurung di Diego GarCIA, dan dari data taliponnya mungkin BENAR – lihat di http://beforeitsnews.com/alternative/2014/03/hijacked-ibm-engineer-successfully-dialed-out-of-diego-garcia-2928892.html , Engineer Successfully Dialed Out Of Diego Garcia, By Jimstonefreelance (Reporter), March 30, 2014!

Walaupun Woods dan girlprennya sekrg. disyaki sbg. ejen CIA – tapi Woods skrg. mungkin disasarkan utk. dibunuh supaya rahsia akan tertutup buat selamanya (MO biasa CIA-Mossad – lihat di http://topinfopost.com/2013/06/21/over-20-seals-who-killed-osama-bin-laden-now-dead, Over 20 SEALs Who “Killed Osama Bin Laden” Now Dead, By DNA , June 21, 2013); dan girlprennya yg. juga disyaki ejen CIA sekrg. makin agresif dlm. CNN menyalahkan K’jaan kita, tetapi ganjilnya, lansung tidak menyentuh tentang Diego GarCIA, kenyataan Pentagon dlm. minggu pertama tentang MAS diyakini terhempas dlm. Lautan Hindi, mahupun panggilan yg. kononnya dibuat teman lelakinya ini dr. Diego GarCIA itu (lihat di http://beforeitsnews.com/economics-and-politics/2014/04/phillip-woods-is-caught-as-a-cia-prop-in-this-photo-more-breaking-news-with-sn-koreas-2463558.html , Phillip Woods Is Caught As A CIA Prop In This Photo! More Breaking News With S&N KOREAS, April 3, 2014 ; dan di http://beforeitsnews.com/survival/2014/04/cnn-shocker-mh370-intact-all-alive-plane-was-followed-by-military-jets-2517336.html , CNN Shocker: MH370 Intact, All Alive, Plane Was Followed By Military Jets, April 4, 2014 ).

ZIONIS DAJAL Soros, Murdoch serta Rockefeller, adalah dari geng Rothschild. Rothschild yg. asalnya Yahudi Jerman, adalah ketua pemuja SYAITAN Illuminati yg. menubuhkan IsraHELL dgn. membunuh dgn. amat kejam secara beramai (Genocide) Bumiputera Islam Palestin, dan disyaki memulakan perang Dunia Pertama dan Kedua, serta membunuh Tsar Russia dan seluruh keluarganya, Pres. Lincoln, Kennedy, Allahyarham Pres. Yasser Arafat dan ramai lagi termasuk pemimpin kita, serta menjadikan Israel kuasa Nuklear, yg. paling bahaya ke atas Dunia Islam (lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html , Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam; di http://ascendingstarseed.wordpress.com/2013/09/29/hitler-was-a-rothschild-and-so-was-his-daughter-angela/ , Hitler Was A Rothschild And So Was His Daughter Angela, Posted on May 8, 2013 by Dublinsmick); dan di http://www.presstv.ir/detail/2014/02/22/351741/germany-offers-to-represent-israel/, Germany offers to represent Israel in some Muslim countries, Feb 22, 2014! Sebab itu agaknya si DAPBANGKAIkok dan gengnya asyik ke Jerman – baik KDN menyiasat hal ini, yg. telah lama saya

Makcik Sambal Belacan.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive