sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday, 31 March 2014

PANAS! !!! APA KEJADAHNYA NI WAHAI HASAN MALEK MENTERI AYAM! !!


Apa kejadahnya ni Hasan Malek?  Menterikah ni? ? Buat Karnival Tangani Peningkatan Kos Sara Hidup tapi program dia ada amoi-amoi dok menari atas pentas!!!

Karnival Tangani Peningkatan Kos Sara Hidup di diadakan di Selangor semalam,  anjuran KPDNKK. Tajuk dia nampak kesungguhan kerajaan melalui KPDNKK untuk tangani peningkatan kos sara hidup rakyat. 

Tapi..... 

Mungkin amoi-amoi tu menari sebab gembira kot sebab KPDNKK perihatin. Bagi aku ia satu yang memalukan dan menyakitkan hati. Dah la rakyat tertekan dengan kos sara hidup tapi si Hasan Malek ni boleh seronok pulak panggil amoi menari berpakaian ala2 kain tak cukup opssss lupa nak jimat kena kurangkan kain la beb! ! 

Sudahlah Hasan Malek oiii! !! Letak jawatan sajalah!! Duk rumah lagi bagus ajar cucu mengaji dari duk merapu tak ketahuan hala! ! 

Bukan membantu kerajaan mendapat keyakinan rakyat tapi menambak benci rakyat lagi adalah! !! 

18 comments:

Anonymous said...

Eh bkn menteri attend event lain ke..fitnah nih astagfirullahalazimmmmm....

Anonymous said...

Kalau ade banner ltk gmbr lu kire lu pn suke ka acara tu...pttnyer slhkan penganjur bkn menteri la dol!

Anonymous said...

Skali skale melyn kpop celup pn best pe..kann hihi

Anonymous said...

tak habis2 nak fitnah org ko ni. dgn bermodalkan sekeping gmbar yg mna ntah ko dpt.

Anonymous said...

INI SENAMAN AROBIK LA BODO!! AKU ADA KAT SINI MASA TU..AND MENTERI NI XDATANG PON...KA NAK WAT FITNAH PESAL?? BARU AKU TAU TOPENG KORANG MACAMNA..NATY MERANGKAK LA AKHIRAT MINTAK MAAF NGAN MENTERI NIE..BODO! BANYAK DOSA KA NGAN MENTERI NIE...BAIK KA MINTAK MAAF SEKARANG!!

Anonymous said...

ni fitnah la!!astagfirullah"halazim...minta maaf la balik...xbaik memfitnah org...awak tahu ke apa yang dia buat sebenarnya?? macam org atas tu cakap,.ni senamrobik...bukan joget2 yang menghairahkan...senamrobik..tu org cina...dah memang cara diorg pakai baju cam tu, kita sape nak halang???

Anonymous said...

ni bukan amoi dah....org tua dah weh...buta ke hape??berkedut dah muka dia korang cakap amoi???hahaha...aku ase korang ni buta la...amoi ngan asoh pon xreti beza...

Anonymous said...

minta maaf ya. mungkin en ni salah faham,setahu sya,masa amoi ni buat senamrobik pg utk gaya hidup sihat ,penhanjur memang ikhlas ,memandangkan rakyat malaysia yg obositi ,gemuk2 ,penyakit macm2 kerana makan lebih, maklumlah barang makan kita murah berbanding dgn negara lain,memang wjrlah senam2 sikit bdn tu.... tak da pula joget yg melampau..., tak tahu la pula kalau kamu dah rasa nak berjoget, dan ini bukan kesalahan menteri,kenapa mengutuk orang ,tanpa usul perikasa,cuba periksa keseluruhan program itu, ada ceramah mengenai AKPK, GST, KOS SARA HIDUP. lebih 100 peniaga mengambil bahagian dalam karnival ini ....yg baik tak nampak, ini lah sikap manusia yg suka mencari kesalah an org.... ..... dalam program ini juga ada diberi sumbangan beg sek,dn beras kpda org yg menyertai seminar sahaj.

Anonymous said...

Tuduhan tanpa unsul periksa cm bdk skola jer..

Anonymous said...

This type of healthy Carnival also you guys take the opportunity to create sentiment issues. You guys ever think other countries Entrepreneurs dare to INVEST in our country ??? Have you guys notice our country is getting lesser and lesser oversea Entrepreneurs wanted to enter to Malaysia for Investment ?! You guys have nothing to do beside of Sentiment issues? If the country without business activities, what gonna happen? No business activities, our population jobless, citizen without income, people no money to spend. Have you guys realize before posting anything in the social media platform? What my suggestion to you guys is try to bring out the Carnival Organizer positive outcome by creating this type of healthy event, Do you guys do it ?? Have you guys do it ?? Lastly my opinion to you guys is in social media platform. Try to bring out positive messages, not negative messages. If you guys continue to create negative issues, THE COUNTRY will be killed and collapsed by you guys actions. THINK BEFORE YOU GUYS POST !!!

Mohd Firdaus said...

salam, persatuan perlindungan pengguna malaysia (PPPM) selaku penganjur .mohon pendang jr teliti sebelum komen kebenaran .5000 pengunjung 120 peniaga jual produk &perkhidmatan ,600 peserta seminar ,2-5ptg,karnival 9pg-9mlm.untuk pendang jr itu bukan joget ,senaman aerobik utk gaya hidup sihat oleh biro hal ehwal wanita masyrkat cina pppm selangor berumur ada yg 50an, jam 9pg.selama 10 minit .niat mereka ikhlas, selaku pengguna mendidik semua pengguna menjaga kesihtan, tolong jgn fitnah YB.Dato Sri Hasan Malek, walhal beliau tidak ada pun di majlis tersebut .

Anonymous said...

aAKTIVIS PENDANGJR@SPORT, TERLALU BANYAK BUAT DOSA, KUTUK DAN FITNAH ORANG SESUKA HATI ,KALAU BUAT BLOG NAK MENGUTUK ORG, HENTIKANLAH TAK TERTANGGUNG DOSA MEMBUAT FITNAH...........SUBHANALLAH..

Anonymous said...

ala blogger ni saje nk wt kontrobasi neh sbb nk naikkan visitor kt blog die...saje nk panaskn isu

Anonymous said...

Wow!! Wat kind of thinking are u? Those are still amoi? I think they are many of children's mother! I also bring my family member to enjoy the show and the carnival day! Merchants selling good price as the carnival title! And some of my members are very happy and they won some lucky draw! Think before u post! Don't simply put politics issue in such good event!

Anonymous said...

I went to the carnival day also..it is a good event...since, now aday our living expensive is very high. .pppn organsie this to help us..I am very appreciate it..besides, they are no more ah moi la..come on...all of them are above 50s...please wear spec and see clear..my parent and my wife treat as a very good exercise to stay healthy...instead of obesity

Anonymous said...

Ya Allah...kawan..lu tau alobik? Lu tau apa aunty aunty menari sana tak? U berada di sana tak? Lu tau english? Jangan buat bodo la... u nak popular saja kah? Buat YouTube la! Jangan buat racist untok cina.. sye pegi dengan keluarga sye..Mama dan adik pun menari juga.. kenape nak post begini? Fikirla! Bundet..

Anonymous said...

My family like such carnival event,coz they bought a lo of good price merhants products and won some lucky draw! A lot of visitors attend PPPM seminar ,merchants speech,aerobic dancers from biro hal ehwal wanita masyarakat cina PPPM Selangor and etc... We hopefully this type of healthy event can be continue ...........

Anonymous said...

untuk aktivis pendang jr...tolong keluarkan balik post ni dari blog anda...anda bukan hanya menyentuh sensitiviti kaum dalam persatuan PPPM dan penganjur..malah semua yang turut hadir masa karnival tersebut... jangan kerana satu aktiviti arobik, karnival dan ahsoh2 tu dijadikan bahan politik... seorang blogger yang bagus dan bijak tidak akan menabur fitnah kosong semata2 nak meraih populariti kosong..ingat..doa org2 teraniaya lebih berkesan..

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive