sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 12 November 2012

ISU AIR SELANGOR !! KHALID GUNA BOMOH HUJAN JIKA KEMARAU !!! #IsuAirSgor





Isu air di Selangor sudah sampai tahap bahaya jika Kerajaan PKR Selangor tetap dengan penderian mereka.  Mereka sanggup lakukan apa saja walaupun yang bakal menangung bala adalah rakyat sendiri, bukan sahajaa Selangor bakal menghadapi krisis air tetapi kawasan sekitar seperti Kuala lumpur dan Putrajaya juga akan hadapi nasib sama atas sikap BODOH Kerajaan PKR Selangor yang tetap tidak mahu laksanakan Projek Langat 2.

Mereka saja tangguhkan lagi projek ini semata-mata mahu mengkaji loji yang dibuka semula dengan teknologi mambran. Sekarang baru mahu mengkaji sedangkan masa sudah terlalu singkat untuk mengatasi masalah air yang bakal berlaku nanti??

Aku nak cerita tentang Projek Langat 2 dan teknologi mambran yang PKR HAPRAK cadangkan. Langat 2 adalah logi simpanan air yang sangat besar, air yang disalurkan adalah ihsan Kerajaan Pahang bagi membantu Selangor, Wilayah Persekutuan Putrajaya dan Kuala Lumpur. Satu sumber tambahan air yang baru. Teknologi mambran pula, satu kaedah memproses air mentah yang sedia ada. DUA FUNGSI YANG SAMA TETAPI BERBEZA PROSES LA BEBAL !!!

KHALID NAK GUNA BOMOH HUJAN ??? JOM SAMBUNG BACA LAGI PANAS BACA SINI


Psssttt : PKR BUAT DUIT KER DENGAN TEKNOLOGI MAMBRAN TU?? SAPA PUNYA PROJEK TU DERR???





No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive