sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 1 November 2012

SETAN !! SYED HUSSEIN HINA SULTAN DENGAN GELARAN SYAITAN?? BIADAP TUIHHHH !!!!


Aku selalu juga baca buku orang tua ni, ada yang aku setuju dan ada yang kurang setuju, walaupun dia penulis tersahor dan aku pernah terjumpa dengan dia dulu, tupun masa dia menumpang populariti seorang usahawan dan pakar motivasi untuk membuat buku yang tulisannya sekarang agak memualkan.

Semalam aku terbaca dan lagi memualkan apabila rupanya orang tua ni tak habis lagi nak cari pasal, dulu anaknya cari pasal dan ditangkap kerana menghina sultan dalam media maya, masa di tangkap anaknya dikatakan 'kaki laloq' elokpun kena tangkap kalau kaki laloq.

Cerita hal buku yang aku terbaca seemalam adalah buku terbaru orang tua ni pasal aku rasa dia nak balas balik apabila anaknya ditangkap polis dulu, tajuk cerita dia SETAN,SYAITAN, SULTAN .. Tajuknya sudah cukup memualkan aku belum lagi aku baca, aku ibarat buku ini  seperti bangkai yang tak bawa erti apa-apa.


Buku ni dipromote oleh bangkai pakatan jugak budak blogger manjung yang sama teruk perangainya dari haiwan yang diharamkan dalam Islam. Buat orang tua ni, zaman menulis anda dah tamat, otak anda dah teruk sangat sampaikan bangkai dan tak bangkaipun dah tak kenal, anak dah perangai macam setan lagi mau kasi becup, apa punya orang tua.

Sudahlah dunia dah maju la orang tua, orang tau mana baik dan mana buruk kelakuan anak kamu, dan ajar anak kamu beradap bukan berperangai macam setan atau syaitan.

Kuburpun dah kata mari lagi mau buat kecoh, aku ingat duduk dalam hutan jadi orang beriman dapat beramal banyak tapi rumanya lebih teruk dari tenok dalam hutan.



Aku harap pihak berkuasa dapat bertindak kepada penulis bonggok dan pengedarnya sekali kerana ternyata tulisan tenok ini dah makin melampau tahap pemikiran manusia nyanyok.

Jangan la biar orang tua dan anaknya ni nak jadi Jebat, kononnya boleh durhaka, dasar tak sedar dek untung, hidup menyusahkan orang, kecik-kecik taknak mampus....

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive