sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 30 November 2012

PAU 2012 !! TUN M TIBA-TIBA BERKATA-KATA ?? KENAPA ??? TUDIAAA !!! #PAU2012



Nampak Tun M juga bersemangat dengan Perhimpunan Agung UMNO yang terakhir sebelum PRU. Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menyifatkan Perhimpunan Umno 2012 sebagai lebih kuat dan bersemangat, tanda semua perwakilan serta Umno secara keseluruhannya telah siap sedia untuk 'berperang' menghadapi pilihan raya umum ke-13.

"Saya kagum dengan semua perwakilan yang hadir pada perhimpunan kali ini apabila kesemuanya nampak lebih bersemangat, lebih-lebih lagi ketika presiden parti berucap.

"Saya nampak semangat pada perhimpunan kali ini lebih kuat... bahkan lebih kuat daripada perhimpunan sebelum ini," katanya kepada pemberita selepas majlis perasmian Perhimpunan Agung Umno 2012 di Pusat Dagangan Dunia Putra.

Tun M yang kelihatan segak dengan berbaju Melayu jingga, menyifatkan ucapan perasmian Najib pada tahun ini sebagai satu ucapan yang hebat.

"Beliau (Najib) telah menjawab segala tohmahan, tuduhan dan fitnah yang selama ini dilontarkan oleh parti-parti pembangkang terhadap Umno," katanya.

Maksudnya DS Najib berjaya memimpin UMNO kejalan yang harus UMNO tujui. Supaya UMNO terus kuat dan relevan untuk menjaga Agama, Bangsa dan Tanah Air.

Pendapat Tun M ini akan meningkatkan moral ahli UMNO seluruh negara untuk menyokong penuh kepimpinan DS Najib.

Sumber :KAT SINI

APJ : Tun M dulu, kini macam tu juga terbaikk !!!

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive