sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 13 November 2012

MAMPUIH!!!! AHLI PAS AKAR UMBI BAKAL BERSUARA DI MUKTAMAR PAS! !!!!!!

Menarik perhatian apabila Pemimpin PAS rela dikritik pada Muktamar Agungnya nanti, Terasa geli ketiak aku apabila depa kata boleh kritik kali ni... hahahaha , PAS dah bertaubat ka saja nak tunjuk baik pada rakyat yang depa dah boleh dibantai???

Berapa banyak pemimpin akar umbi yang mengkritik pemimpin atasan mereka yang di pecat??? Aku tak mau sebut nama-nama mereka kerana PAS tau sapa yang depa pecat kerana bantai PARTI itu..

Semalam aku terbaca dan tengok video di blog jeraikini.blogspot.com tentang betapa ramai orang kuat 'bawahan' PAS yang dipecat kerana mereka menentang apa yang dibawa PAS sekarang. Ternyata bukan UMNO yg cakap tapi orang PAS sendiri telah sedar PAS sudah sesat dari landasan perjuangan sebenar mereka.

Dan sekarang ramai antara mereka yang dipecat dan yang belum dipecat telah bangun menentang PAS Sekarang. Muktamar kali ini aku mahu lihat adakah mereka berani untuk mengkritik PAS atau pemimpin demi PAS kembali ke landasan sebenar.

Yang pasti PAS bukan lagi lawan UMNO tapi ahlinya sendiri yang bangun menentang pemimpin mereka.

Muktamar ini akan menjadi medan perang untuk PAS sedar apa yang mereka buat dan adakah PAS akan seperti dulu berjuang atas nama Islam atau PAS akan mati dengan berkawan dengan syaitan

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive