sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 1 September 2013

GEMPAR !!!! GUAN ENG TERKEDU TANDA PUTERA LAKU DI PENANG !!! #TandaPutera



Di sebalik 'nasihat' yang diberikan Kerajaan DAP Pulau Pinang terhadap pemilik panggung supaya tidak menayangkan filem patriotik Tanda Putera atas alasan keselamatan, ia tetap mendapat sambutan menggalakkan daripada penonton pada hari pertama tayangannya di negeri ini.

Tinjauan Utusan Online di sebuah pawagam di Bayan Baru mendapati, 60 peratus tiket untuk slot tayangan pukul 9.30 malam telah habis dijual walaupun tayangannya di negeri ini "terlewat" dua hari berbanding tempat lain.

Seorang petugas kaunter yang dikenali sebagai Miza berkata, bagi slot tayangan tersebut, sebanyak 160 tempat ditawarkan yang mana lebih 100 telah ditempah.

" Jualan tiket pada sebelah pagi tadi agak perlahan namun keadaan berubah menjelang petang dan malam.

"Bagi slot tayangan tengah malam pula,jualan tiket masih dibuka dan sehingga sekarang, sebanyak 20 peratus telah dibeli," katanya. - UTUSAN ONLINE

1 comment:

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH! PADAN MUKA dan tahu pula takut si guan eng-BANGSAT itu, yg. asyik putar belit cakapnya! Kan dah ada bukti utk. PENDAKWAAN, dari notis larangan DAPBANGKAI - jadi KDN mesti tetap terus SIASAT si PENGKHIANAT negara ini! Jgn. lepaskan - biar diajaq si CINA DAPBANGKAI/PKR yg. pikiaq, P. Pinang dan Selangor, dah jadi NEGARA mereka (bersama sekutu kuat mereka, PAP-Barat-Israel; tak payah tunggu TPPA lagi), mcm. S'pura!

Dan KDN kena bina KEM-KEM TENTERA, segera kat Seberang Perai [yg. dulunya penuh kpg-kpg PUSAKA sawah padi dan nelayan Islam/Melayu, yg. makin diJAHANAMkan, termasuk dgn dadah, kebakaran, pembunuhan, pembuangan sisa babi dan segala mcm, jenayah, oleh geng kongsi gelap Cina (dan KULI mereka dr. geng India dan Melayu (hanya sedikit)], dan mana-mana kwsn. di JAJAH CINA DAPBANGKAI/PKR, sebab mereka ini PENGKHIANAT negara amat merbahaya. Ini ialah kerana Cina DAPBANGKAI/PKR disyaki DALANG belakang geng kongsi gelap Cina/India (dgn. sekutu PAP-Barat-Israelnya)!

Tengok skrg, sejak filem Tanda Putera ini keluar dan diperjuangkan dgn. bersungguh-sungguh PENDEKAR-PENDEKAR Islam/Melayu, yg. makin meningkat semmangat patriotik dan kemarahan mereka, tiba-tiba, si Anwar kononnya nak berdialog pula - apahal ni?! Harapnya pemimpin UMNO JANGANlah terperangkap dgn. TEMBERANG DAJAL DAPBANGKAI/PKR, sampai bila-bila!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive