sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 4 September 2013

PANAS !!! SI JANGGUT PUTIH EN SAMAD LEPAK DALAM LOKAP AKIBAT BAWA SAKA !!!!!




Mulai dari hari ni , Apj dengan sendirinya tidak lagi menggelarkan A. Samad Said sebagai sasterawan negera, Ikut bersih boleh tahan lagi , tapi kalau nak jadi bangsatpun janganlah sampai hina bendera sendiri dan kibarkan bendera lain !!! lebih baik pi cari tempat kat dunia ni yang belum ada negara dan buat negara sendiri , bolehlah ajak beruk dan monyet-monet tinggal sekali dengan Si janggut putih nih !!! 



Setelah aksi bodoh Samad Said ni duk bangga dengan bendera lain di malam Merdeka dia telah ditahan polis malam tadi bagi membantu siasatan berhubung insiden mengibar bendera selain Jalur Gemilang pada malam sambutan Ambang Merdeka, Jumaat lalu.

"Saya dalam perjalanan ke balai polis Dang Wangi.

"Saya dibawa tiga anggota polis," katanya yang dipetik dari laman mikro Twitternya, sebentar tadi.

Semalam, Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar telah meminta Samad supaya menyerah diri.

Dua individu lain iaitu Adam Adli Abdul Halim dan  Hishamuddin Rais telah ditahan polis malam kelmarin di Kampung Baru, Kuala Lumpur dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi.

Menurut sumber , Adam dan Hishamuddin Rais telah dibebaskan pukul 3 pagi tadi setelah diambil keterangan. 

Bagi Apj sememangnya 3 orang kepala batu ini harus dikenakan tindakkan yang berat akibat dari perbuatan yang menghina bendera sendiri , setiap negara berdaulat bangga dengan bendera negara masing-masing !!! 


Malang bagi Malaysia punyai rakyat seperti ini !! Altenatif mudah adalah beri mereka satu pulau yang tidak berpenghuni dan suruh mereka bina negara mereka sendiri . 

1 comment:

Anonymous said...

Masalahnya, lepas ditangkap, ambik keterangan, then dilepaskan...so what do you expect? kalau ditangkap polis boleh memberi kesan takda la Adam Adli tu berani nak buat lagi...

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive