sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 13 September 2013

TUDIAA !!! GUAN ENG TAKUT MATI RUPANYA !!! SIAP REPORT PADA ' ANJING UMNO ' !!! HUH !!!





Kah kah kah !!!! Itu sebagai pembuka kata buat si Ketua Menteri Pulau Pinang dari Melaka ni !! Dalam sejarah dia sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang dari 2008 sampai sekarang , ini kali ke dua dia buat report pada ' Anjing Umno ' berkenaan dikatakan di takut akibat menerima ancaman bunuh !! Huh !!

Lim Guan Eng membuat laporan polis atau bahasa yang selalu puak PR pakai adalah 'Anjing Umno' berhubung ugutan bunuh terhadap beliau yang diterima melalui Twitter.

Pada Khamis, pengguna Twitter, yang menggunakan twitter @MoonYue18 (Moon Yue) telah menulis: "# DinastyLim # CEC # DAPig @cmlimguaneng penipu! u Mati Minggu depan (Lim Guan Eng adalah penipu dan akan mati minggu depan)".

Pada sidang media yang diadakan di pejabatnya hari ini , Guan Eng berkata, beliau bimbang terhadap keselamatannya.

"Peguam saya menasihati saya supaya membuat laporan polis," katanya.

@MoonYue18 turut mengeluarkan kenyataan ugutan bunuh kepada ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan "Jogja Melayu lu langsi lu Mati" (jangan berlagak atau kamu mati).

Rupanya takut mati jugak dia nih kan hahha lepas tu siap buat tebal muka pegi report kat 'Anjing Umno' .. situ jugak ko minta tolongkan wahai Guan Eng !!

MALU SIOT !!! HUH!!

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive