sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 14 September 2013

PANAS !! DEWAN ULAMA PAS TIDAK MAHU KERJASAMA DENGAN PKR LAGI ?? TERBAIK DEWAN ULAMA PAS !!!!



Apj setuju dan sokong sepenuhnya apa yang dikatakan oleh Ketua Dewan Ulama Pas ni , walaupun berlainan aliran politik tetapi sebagai pemerhati Apj lihat sebenarnya Pas memang lebih kuat jika bergerak sendiri seperti dahulu.

Sudah 2 pilihan raya umum berturut-turut Pas masih gagal malah berkurangan sokongan pada mereka berbanding semasa mereka bergerak sendiri dahulu.



Dalam ketiga-tiga Parti dalam Pakatan Rakyat, Pas masih ditangga ke 3 selepas pilihanraya , yang paling untung adalah Dap yang meningkat kerusi Parlimennya berbanding PKR dan Pas.

Dengan pelbagai isu menimpa Pkr dan Dap ia turut terpalit kepada Pas sehinggakan Pas gagal menarik sokongan orang Melayu. Itulah nasib Pas selepas menyertai Pakatan Rakyat.

Suara ulama dalam Paspun telah hilang taringnya akibat bersekongkol dengan Pkr dan Dap.

Mungkin ada yang akan kata Apj jangan menjadi 'batu api ' dalam sengketa Pas dan Pakatan ni , tetapi bukankah Pas dulu hebat tanpa 2 parti ini kan ?


5 comments:

Anonymous said...

Sanggup ke mrk mrk yg dpt jawatan dan kedudukan dgn sokongan penyokong penyokong DAP/PKR menerimanya.

Anonymous said...

Alhamdulillah

Anonymous said...

Tahniah...sekiranya PAS benar2 beralih prinsip dan pendirian selaras dengan dasar perjuangan sebagai sebuah parti yg berteraskan Islam tulin...setidak2nya ...walau pun tidak/belum bersama UMNO/BN......

Anonymous said...

Dah start balik wayang pak2 ulamak ni, "lepas PRU talak, bila PRU rujuk", nasib baik ada dap bleh jgak jadi cina buta. puak2 ni nak pujuk kawan2 yang sesat dah join umno balik kepangkalan jalan

Anonymous said...

LANGKAH MAYAT NIK AZIZ DULU SEBELUM KELUAR DRP PAKATAN. BUKANKAH ANWAR TU BUAH HATI NIK AZIZ. SANGGUP PAS LAWAN NIK AZIZ.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive