sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 23 September 2013

PENDEDAHAN EKSKLUSIF !!! SEORANG ADUN BN DI PAHANG PALSUKAN SIJIL NIKAH ?? @NajibRazak @MBPahang



Apa yang Apj mahu dedahkan ni bukan mahu mengaibkan sesiapa atau mana-mana individu atas masalah peribadi mereka tetapi hal ni berkaitan hukum hakam Allah yang dipermainkan oleh individu bergelar Datuk dan Adun ni.

Agak lama jugak Apj buat sisatan sendiri selepas mendapat satu email dari seorang yang katanya dari negeri Kelantan minggu lepas , email yang penuh dengan segala bukti dokumen berkenaan dengan pelmalsuan sijil nikah beliau dengan seorang gadis yang juga hasil siasatan gadis ini adalah bekas kakitangan beliau.

Bukan setakat palsukan sijil nikah tetapi sememangnya mereka berdua tidak pernah berkahwin. Apa yang mengejutkan Apj adalah sijil ini juga ditandatangani oleh pengarah jabatan agama Islam Negeri Kelantan , juga di percayai dipalsukan !!



Rekod juga menunjukkan perkahwinan palsu ini tidak ada dalam list Majlis Agama Islam.

Apakah motif sebenar Adun ini ?? Kenapa sampai sanggup menipu dan mempermainkan hukum hakam Agama dalam hal ini ??

Bukan setakat sijil perkahwinan palsu tu saja yang ada , banyak lagi dokumen sulit salah laku Adun ini bakal Apj pertontonkan pada semua selepas ini.

Walaupun dengar-dengar Adun ni tak lut dengan undang-undang dan punya ramai pengawal peribadi beliau tapi itu belum cukup menggerunkan Apj.

Apj akan sertakan segala dokumen ini dan bukti-bukti sehari dua ini insya'Allah.

#Bongkar !!!

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive