sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 4 September 2013

PANAS!!! JiKA MENANG DAPAT 50 K ?? APA CERITA NI TOK BATU??? @NajibRazak

Panas jugak telinga bila dengar hal yang tak habis-habis di Bahagian Batu nih !!! Terbaru adalah diceritakan mengenai Tok Abas ni yang dikatakan menjanjikan pinjaman RM 50k jika dia menang sebagai Ketua Bahagian Batu dalam pemilihan yang akan diadakan nanti !!!

Tudiaaa hebat jugak janji dari Tok Abas nih ya !!! Huh !! Yang paling kuat dimomokkan adalah katanya Tok Abas akan di lantik menjadi pengerusi TEKUN oleh Perdana Menteri , betui ka yang Apj dengaq nih ? Rasanya pengerusi TEKUN dah diberi pada orang lain kot !! Huh



Apj tak nak ulas bab pengerusi TEKUN tapi apa yang Apj nak tekankan adalah mengenai janji-janji yang ditaburkan oleh Tok Abas nih !! Punya la kemaruk nak terus jadi Ketua Bahagian sanggup janji bulan Dan bintang huh!! Jangan janji makan diri Tok !!

Ni Hal pinjaman RM 50k tu !! Undang-undang TEKUN atau undang-undang yang dibuat sendiri oleh Tok Abas ?? adakah pinjaman kali pertama boleh terus dapat RM50k ?? Bukan dibawah 15k ke?? Itupun dorang semak kertas kerja dan perniagaan yang kita lakukan !! So dimana atau kuasa apa yang digunapakai oleh Tok Abas ?? Opssss pengerusi katakan lupa lak huh !!!

Apapun jika benarlah Perdana Menteri pilih Tok Abas jadi Pengerusi TEKUN janganlah sampai nak janji bukan-bukan pada ahli Umno di Bahagian Batu !! Kalau nak lulus RM 50k baik lulus satu Malaysia nih !! Jangan nak bagi kroni saja !!!

Zaman sekarang ni orang dah maju , maklumat sekelip mata saja boleh dapat !!

Kalau ditakdirkan apa yang dijanjikan oleh Tok Abas ni betul , Apj akan arahkan semua rakan-rakan jumpa Tok Abas untuk dapatkan kelulusan 50k tu !! Huh kayo pakcik !!!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Anonymous said...

Hamba macam bermmpi bila dngar Tok Abas nk jadi Pengerusi Tekun. Kalau dia jadi Pengerusi Tukun (kt laut dalam) hamba boleh percaya.kalau betul jadi Pengrusi Tekun mahu dirembat duitnya maklum ler duit pilhanraya rm70ribu pun disakaunya macam citer dlm blog ini.
Moralnya; tok abas jgn ler bermimpi di siang hari byk lg org lain y layak. tapi kalau betul n jadi knyataan, tuan hamba dulu nk jmpa tok abas nk pinjam tekun rm50ribu utk bsarkn biz bngkel motor

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive