sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 10 April 2014

MELAMPAU !!! AIR ASIA JANGAN ANGKUH DAN BIADAP !!! @tonyfernandes @NajibRazak


Aku harap kerajaan terus dengan keputusan untuk menamatkan operasi LCCT pada 9 mei ini mengikut jadual yang ditetapkan , sudah banyak kali Kerajaan beralah dengan Air Asia ni. Sampai bila kerajaan nak tunduk !! 

Asia dikatakan tidak akan berpindah ke KLIA2 walapun selepas tarikh 9 mei ini . Ini menunjukkan sikap biadap dan kurang ajar mereka terhadap Kerajaan. KLIA2 dibina dengan kos 4 billion bukannya sikit duit , dan hampir keseluruhan operasinya untuk Air Asia tetapi sikap tak kenang budi mereka ni dah makin melampau !!!

Berapa banyak lagi masa yang diperlukan Air Asia untuk berpindah ke KLIA 2 ??? Apa lagi mereka mahu ??? Apa lagi yang mereka mahu tekan kerajaan !!! 

Kerajaan akan memindahkan agensi Kastam dan Imigresen dari LCCT ke KLIA2 dan jika mereka tetap berdegil biar mereka teruskan niat busuk mereka tu !!! 

Sebagai rakyat aku dah naik menyampah tengok AIR ASIA menekan dan terus menekan kerajaan supaya mengikut arahan mereka !! Kali ini aku harap kerajaan terus bertegas dan jangan berlembut lagi dengan mereka !!! 

7 comments:

Anonymous said...

APA MASALAH KAU YA. AKU RASA KAU JE YANG MENYAMPAH. JENIS TAK FIKIR PANJANG. KALAU KLIA2 TU TAK SELAMAT, NAK SEGERAKAN PERPINDAHAN?? KAU INGAT AIR ASIA TU BODOH MACAM KAU KE, DIORANG ADA KEPAKARAN DAN BARISAN ENGINEER YANG TERLATIH. SOAL KESELAMATAN PENUMPANG BUKAN MAIN MAIN BRO! PASNI KALAU ADA APA APA YANG BERLAKU, KEMALANGAN ATAU SEBAGAINYA, AIR ASIA JUGAK YANG KAU TIBAI! PFFFTT TAK TAHU DUDUK DIAM DIAM LA BRO, BELAJAR ELOK ELOK.

Anonymous said...

OI anon 9.12siBANGANG, lu punya ekoq ni dr. PENGGANAS Red BeanBANGKAI aaah?!

PI MAMPOS lu kat BLOGDAPBANGKAIBERULAT yg. BODOH mcm. KERBAU!

Anonymous said...

AirAsiagilaMINISKIRTKAPIR ni tentulah ANGKUH - kan geng kongsinya dri. Barat-ZIONIS!

Dan saya syaki MAS mahupun Malindo Air mungkin akan terus disasarkan dgn. pelbagai SABOTAJ, selagi tidak menjadikan Barat-Zionis sbg. 'partner'nya (termasuk motiv lain)!

Tapi MALANGNYA MAS makin di "Barat-Zioniskan" akibat menyertai One World Alliance (salah satu agenda New World Order/One World Government), spt. Etihad dan Qatar Airways! Sebab itu agaknya, paramugari tak ada atau tak dibenarkan yg. BERTUDUNG sdgkan Malaysia adalah NEGARA ISLAM dan MAS adalah penerbangan nasional. Begitu juga dgn. Qatar dan Etihad Airways, yg. penuh dgn. paramugari Barat/Bukan Islam yg. PENYOMBONG (pernah saya sendiri lihat keangkuhan mereka layan org. kampong/tak pandai cakap omputih, yg. nak pi Umrah) - dan pakaian paramugari lansung tak bercorak Islam (pakai skirt) sedgkan itu negara Arab pula dan airport mereka pun diDOMINASI pekerja asing Bukan Islam; sedgkn ramai umat Islam, termasuk dr. kampung, menggunakan penerbangan MAS dan Etihad dan Airport, utk. menunaikan Umrah dan Haji.

Melalui One World Alliance ini, dan insiden terbaru ini, MAS mungkin akan dipaksa utk. bergabung dgn. syarikat Barat-Zionis, termasuk Air Berlin - spt. sy. penerbangan Qatar dan Etihad Airlines itu (apalagi MAS makin dipenuhi konsultan luar termasuk dari Barat dan lihat di http://theunspinners.blogspot.com/2013/08/idris-jala-cadang-jual-omar-ong-jadi.html, Idris Jala cadang jual, Omar Ong jadi konsultan sebat komisyen?, by The Unspinners, 8/15/2013 )!

Sedangkan Jerman sangat bahaya kerana ia penyokong paling kuat ZIONIS-Israel bersama US/UK - lihat http://www.presstv.ir/detail/2014/02/22/351741/germany-offers-to-represent-israel/, Germany offers to represent Israel in some Muslim countries, Feb 22, 2014!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation)

Anonymous said...

setuju dgn komen 9.12 tu. lagi satu sebab knp air asia x nak pindah,slain faktor keselamatan, ialah peningkatan kos. tahu tak, ada banyak pertambahan cas akan trpksa dikenakan sekiranya air asia berpindah. tak ke itu akn menjadi beban kpd penumpang? fikir panjang bro..jgn jd macai yang tak berfikir.

Anonymous said...

saya sarankan sebelum kita flight nk fly itu, seeloknya kita baca doa agar selamat perjalanan.. yang bukan islam, baca doa cara mereka. kalau ade anak kapal yang islam boleh lead bacaan doa..tidak salah kita berusaha sebab masing2 ade juga lupa nak baca doa bila naik kenderaan sebab ade yang teruja 1st time naik kapal terbang. xsemestinya kita praktis bagai nak rak safety tu kita selamat. jadi sama2 la kita praktis..kita negara islam..negara islam..kita yang memerintah negara kita..kita ade hak..

Average Joe said...

Yang ada hak dan kuasa untuk tentukan sebuah terminal tu selamat atau tidak ialah DCA, bukan AirAsia wahai bongok2 sekalian...!!! Segala test run dah dijalankan dan KLIA2 LULUS. Semua penerbangan tambang murah yg lain juga setuju pindah ke KLIA2 termasuk JetStar & Tiger Air. AirAsia saja yg terlajak banyak songeh!!

Orang2 tak bertamadun saja yang setuju dengan LCCT tu. Airport kat Ethiopia pun pakai aerobridge kot!!!

Ini pembongkaran bagi segala hanky-panky Tony Fernandes... tinggal lagi hangpa rajin baca atau malas tahap dewa jer...!!!

http://matrodi.my/2014/04/09/whats-your-problem-tony/

Anonymous said...

WA SOKONG AIR ASIA...
TAMBANG MURAH, NAK MKN2 KAT LCCT PON MURAH...
BUKAN MCM KAT KLIA, MAHAL NAK MAMPOS...

PENCACAI JE YG SOKONG BABI BUTA !!!

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive