sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 19 March 2014

MH370: AHLI KELUARGA PENUMPANG CHINA ' MENGAMOK' DI LOKASI SIDANG MEDIA !! SABAR LA BEB !!!! #PRAYFORMH370



Sedikit kekecohan berlaku di Hotel Sama Sama di mana bakal berlangsung sidang media MH370 apabila enam ahli keluarga dipercayai warganegara China mendesak penjelasan pihak berkuasa berkenaan kehilangan pesawat Penerbangan Malaysia itu.

Mereka tiba-tiba meluru masuk kira-kira 4.30 petang ke dalam bilik sidang media sambil membawa kain rentang yang tertera "Kami membantah kerajaan Malaysia lambat menyelamatkan penumpang dan mendesak bawa ahli keluarga pulang tanya sebarang syarat."

Ada yang melaung-laung meminta agar ahli keluarga mereka dikembalikan sebelum mereka dibawa keluar pihak keselamatan dari bilik sidang media.

Mereka ditempatkan dalam bilik sekreteriat sementara waktu. Para media menunggu untuk perkembangan lanjut.

Bagi aku apa yang di lakukan oleh ahli keluarga warga china ni sememangnya tidak patut dan bertindak melampaui batas , semua orang dalam keadaan tertekan , kerajaan Malaysia juga tertekan atas kehilangan pesawat ini yang penuh misteri. 

Kerajaan Malaysia dan MAS juga negara-negara yang membantu sudah buat yang terbaik untuk mencari penumpang dan pesawat yang hilang. Ahli keluarga mangsa telah di beri layanan terbaik dari pihak MAS. 


Semua harus berkerjasama dalam mencari pesawat ini, bukan nak tunjuk hero dan tunjuk hebat , kalau bagus sangat pi cari sendiri !!!

1 comment:

Anonymous said...

Betul... Betul... Betul... Malaysia patut undur dari mencari MH370 dan umumkan tugas koordinasi mencari kepada negeri Cina pulak... biar diaorang cari pulak... kita dah buat yg terbaik... tahniah kerajaan

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive