sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday, 26 March 2014

VIDEO PANAS !!! PEMOHOHAN KES LIWAT DITOLAK , ANWAR GELAR MAHKAMAH PERSEKUTUAN ANJING UMNO !! BODOH ANWAR !!! #LIWAT



RAKYATNEWS : Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyelarkan keputusan lima panel Hakim Mahkamah Pesekutuan yang menolak permohonannya berkaitan dengan kes liwat yang membabitkan beliau.

Anwar berkata, keputusan tersebut berat sebelah dan hanya bersifat politik untuk mengaibkan beliau selain tidak dibuat berdasarkan undang-undang.

"Keputusan Mahkamah Persekutuan pagi tadi terhadap saya dilihat sebagai keterlaluan apabila menerima suatu perkara yang bukan fakta dan undang-undang tetapi lebih bersifat politik.

"Saya agak pelik kerana kesemua panel hakim menggunakan hujah yang pada saya hanya digunakan oleh UMNO dan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) untuk memalukan saya.





"Perkara ini sangat bahaya dan saya ingin memberitahu supaya Ahli Parlimen Pembangkang dan semua Ahli Dewan Rakyat memandang serius perkara ini," katanya kepada pemberita dalam sidang media di Lobi Parlimen di sini hari ini.

Beliau merujuk terhadap keputusan Mahkamah Persekutuan Putrajaya pagi tadi yang menolak permohonan semakan beliau untuk memadam satu perenggan dalam penghakiman bertulis Mahkamah Persekutuan terdahulu dalam kes liwat melibatkan bekas pemandu keluarganya, Azizan Abu Bakar yang diputuskan sembilan tahun lalu.

Dalam penghakiman bertulis tersebut, tertera beberapa kes yang menyatakan Anwar mempunyai kecenderungan melakukan homoseksual bersama Azizan pada ketika itu.



14 comments:

Anonymous said...

Kesian Anwar.. Mcm mana lah Hakim boleh tolak permohonan Anwar... Tu lah Hakim tu belajar salah Universiti. Sepatutnya dia belajar kat Universiti yg Anwar jadi Pensyarah nye.. Atau Sekolah Pondok Nik Aziz di Kelantan..hahaha...

Anonymous said...

Yang aku paham kalau keputusan tu menyebelahi dia,tengok apa yg dia buat tu betul,cuba keputusan tak berpihak kpd dia,anjing lah,zalim lah,perogolan politik lah,,mcm2 dia label kat kerajaan,almaklum Pemimpin Dunia katakan..

Anonymous said...

bila agaknya situa ni nak belajar insaf dan jadi manusia?????

airil said...

Kalau dia kalah dia panggil mahkamah anjing umno kalau menang nak panggil mahkamah anjing anwar pulak ka?

Anonymous said...

Sumbat je anuar kedalam penjara keputusan makamah keputusan yg memiliki bukti2.

Anonymous said...

semoga bila dalam penjara terbukalah hatinya untuk berubah

Anonymous said...

mahkamah telah meliwat keadilan Anwar.
yang hang duk hingar kat luar pasai apa ... pi la lawan balik dalam mahkamah
awat ... hang takut ka nuar oi
tak pa nuar ... hang masuk jel dulu rehat 5 tahun .. pas tu hang lawan Nalla pulak dalam mahkamah tapi mesti "Lawan Tetap Lawan" bukan "Tangguh Tetap Tangguh"

airil said...

hahaha mantap

Anonymous said...

BANGSATnya si PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG ni! BENCINya aku - makin DAJAL perangainya! Tengoklah loyar-loyar LONGKANG DAPBANGKAIBABI dan si PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG yg. asyik membela si PELIWAT dan PENJENAYAH, termasuk yg. bunuh polis kita serta mangsa, yg. majoriti umat Islam/Melayu, dgn. KEJAM!

Baik PEMUDA UMNO jawab dan SERANG dgn. TANGKAS - jgn. jadi si LIBERAL penakut pula; asyik menyepi dan mengalah!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Faktanya ialah Anwar telah melakukan liwat. Bukan panel hakim yang mengaibkan Anwar tetapi Anwar sendiri yang telah mengaibkan dirinya sendiri. Anwar dah semakin tua,dah semakin nyanyuk. Jadi, dia dah lupa banyak benda-benda maksiat yang telah dia lakukan.

Anonymous said...


HAKIM adalah manusia yang berpendidikan tinggi undang-undang. KEPUTUSAN bicara telah menyingkap seluruh aspek undang-undang. HUKUMAN yang dijatuhkan kepada tertuduh benar menurut undang-undang. KES LIWAT/MENJUBUR anuar brahim ahli politik pembangkang digunakan sepenuhnya memuaskan nafsu politik gila babi mempengaruhi pengikut FANATIK yaqg juga setaraf gila babi.

SELAGI manusia bernama anuar ibrahim raja bontot tidak disumbat dipenjara, KETENTERAMAN dinegara ini sentiasa tergangu.

anuar brahim: rumah kata pergi, kubur kata mari, toubat tak berada dihati kerana hatinya bertahta diistana putera jaya.

SAMPAI mampos pon engkau tak berjaya penuhi nafsu kerana nafsumu menguasaai oTAKMU...

Anonymous said...

lawan nuar lawan .. hang jangan buat malu orang penang
depa duk tuduh hang memacam .. takan hang nak duk sengap ... kalu stakat tuduh curi buah pelam tak pa jugak.. ni depa kata hang tutuh pungkuk jantan .. akai ada ka ...
kalu depa tak caya cuba hang londeh seluaq ... mai cek tengok peliaq hang bengkok ka dak
lawan nuar lawan

santan berlada said...

lawan anuar lawan, pergi main punggung bangla free percuma,,,dasar pembohong penipu peliwat, muka entah mana letaknya

santan berlada said...

rest and peace for 5 years,,,sungai buloh

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive