sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday, 29 March 2014

ARTIS PANAS !!! ARTIS PEREMPUAN BERCIUM DENGAN MAT SALEH DI KLIA ??? SIAPAKAH DIA ???




Seorang selebriti popular dilaporkan berkelakuan sumbang di khalayak ramai di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) apabila bercium dengan seorang lelaki 'mat saleh'.

Selebriti yang sebelum ini dikaitkan dengan seorang kerabat di-Raja itu bukan sahaja bercium tetapi dikatakan memasukkan tanggannya ke dalam baju pasangannya dan mengurut bahagian belakang badan lelaki itu.

Lelaki itu dipercayai deejay popular dari negara luar.

Perbuatan tidak senonoh selebriti itu sempat dirakam (foto dan video) oleh wartawan yang sedang membuat liputan mengenai kehilangan pesawat MH370.

Wartawan itu berkata selebriti itu seolah-olah tidak kisah orang ramai melihat kelakuannya, walhal dia popular dan amat mementingkan nilai ekslusifnya.

"Yang tidak faham kenapa mereka suka sangat buat aksi berlebihan di khalayak ramai. Orang lain pun bercinta juga. Kalau setakat suap-suap makan, tak hairan pun.

"Tapi bila dah mesra lain macam sampai bercium, tangan masuk dalam baju, urut-urut belakang, lentuk kepala di bahu hingga malu pula nak tengok," dedah wartawan tersebut.

Selebriti ini dipilih menjadi duta beberapa produk popular di negara ini.

RAKYATNEWS

APJ : AKU MACAM DAPAT AGAK ARTIS PEREMPUAN NI , HURN !!! LAWA TAPIIIIIII !!! 

7 comments:

Anonymous said...

Fazura :)

Hanida Ismail said...

Yeke fazura ?. Iskkkk tak mungkin lah .

Anonymous said...

Dah kemarukkk.kalau tgh khalwat lagi lah dahsyat

Anonymous said...

Fazura la..ape nk jd la..

Anonymous said...

Ini disyaki artis PENJILAT si KAPIR Barat-Zionis, yg. haritu bukan main pertahankan CNN, si CELAKA News Network!

Artis-artis, kalau dpt laki omputih, walaupun HODOH nak mamPUSS, dah MEGAH sgt! Dari nama omputih boyprennya, mungkin si ZIONIS!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Ini bukan fazura..tengok rambut pun tahu..:)

airil said...

CUBA TENGOK SIAPA ARTIS YANG DIKAITKAN DENGAN KERABAT DIRAJA ..

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive