sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 31 March 2014

PANAS !!! 'ANWAR HARUS BERTAUBAT ' KARPAL SINGH WAJIB DEDAHKAN SEBELUM DIA MENINGGAL DUNIA !!!


Setiap kali saudara Ramesh Rao bersuara setiap kali itulah bergegar telinga pemimpin pembangkang menahan kepanasan . Ketegasan dan bercakap melalui fakta membuatkan beliau disegani rakan dan musuh . 

Banyak isu yang beliau bangkitkan sampai ada ketika buat pemimpin PR panas ponggong . Kali ini Saudara Ramesh telah membedil Karpal Singh tentang isu Anwar Ibrahim. 

Kata beliau , Karpal Singh harus bertaubat , dan menceritakan kepada rakyat Malaysia kejadian sebenar mengenai isu yang dikatakan Karpal pada 22 OKT 1997 di Parlimen depan Tun M dan Anwar sendiri. Selepas tu Karpal telah membuat sidang akhbar pada tahun 2009  bahawa ' Anwar Ibrahim harus bertaubat ' (video) dibawah 


Sebelum Karpal Singh mati dia kena bercakap benar kepada seluruh rakyat Malaysia tentang apa yang dikatakan Karpal seperti dalam video tersebut. Barisan Nasional bukan punca atau pencipta kes liwat Anwar Ibrahim. 

Karpal Singh yang memaksa Tun Mahathir untuk siasat Anwar Ibrahim di Parlimen dulu , itu semua orang dengar dan tahu . Akibat dari desakan pemimpin DAP itulah Tun Mahathir terpaksa menyiasat dan sampailah terbongkar segala rahsia  sulit Anwar . 

Sepatutnya Karpal yang wajib menjawab isu ini !! kerana dia antara orang yang desak Tun untuk siasat kerana Karpal ada maklumat !! Tun Mahathir sendiri pada mulanya tidak percaya Anwar melakukan liwat seperti apa yang dicakap oleh Karpal dan beliau enggan melakukan siasatan kerana terlalu percayakan Anwar dan sayangkan Anwar . 


Tetapi atas desakan pemimpin-pemimpin PR , Tun terpaksa menyiasat dan terbukti Anwar seorang peliwat !! 

Al-JUBURI GELARAN DARI MAT SABU 



Aku sependapat dengan saudara Ramesh , Karpal Singh harus mendedahkan cerita sebenar tentang kegiatan sodomi Anwar Ibrahim kepada kita semua sebelum Karpal Singh Mati , Kita semua tahu bahawa Karpal punya bukti kukuh yang Anwar kaki liwat seperti katanya dalam Parlimen 1997 dahulu !! 

Jadilah manusia yang JUJUR walaupun sesaat cuma wahai KARPAL SINGH !! Sejarah akan mengenang kamu sebagai hero kerana mendedahkan kegiatan manusai tidak bermoral ini !!! 

KITA DESAK !!! KASI DEDAH !!!! 

2 comments:

Anonymous said...

Mcm2 la ko ni..kt sini segala mcm blh ckp,berbelit2 fakta dn isu..aduhai skrg ni masa tuk fikir cmne nk halang kuasa asing dr rampas bumi msia ni,duk saling menuduh sama sndiri xsudah2,alih2 xsedar org acu M16 kt kepala..bnyk lg bnda lain nk pikir la..sedar2 la wei.

king size percale sheets said...

Jadilah manusia yang JUJUR walaupun sesaat cuma wahai KARPAL SINGH !! Sejarah akan mengenang kamu sebagai hero kerana mendedahkan kegiatan manusai tidak bermoral ini !!!
bedspread double bed size
california king bedspread size

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive