sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 25 March 2014

#MH370 : VIDEO BODOH ANWAR !! SATELIT ANWAT LEBIH CANGGIH DARI SATELIT AMERIKA !!!!





Memalukan !!!! Inikah manusia yang diagungkan PR ?? Anwar terus mempertikaikan pengurusan mencari pesawat MH370 !! Mempertikaikan Satelit Malaysia yang dikatakan mencurigakan kerana tidak dapat mencari dan mengesan kedudukan pesawat !!! dia yang beli Satelit itu dulu !!! BODOH ANWAR !!! ITU 15 tahun dulu !!! DUNIA DAH MAJU !!! 

Untuk pengatahuan ANWAR !! Lebih 20 buah negara membantu mengesan pesawat MH370 ini dan mereka menggunakan SATELIT mereka termasuk AMERIKA yang kita tahu antara SATELIT tercanggih di DUNIA pun tidak dapat mengesan awal kelibat MH370 !!! 

Antara negara-negara terlibat adalah Malaysia, Australia, Bangladesh, Brunei, China, France, India, Indonesia, Japan, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Laos, Myanmar, New Zealand, Pakistan, Philippines, Russia, Singapore, South Korea, Thailand, Turkmenistan, UAE, UK, U.S., Uzbekistan and Vietnam.

Malaysia turut meminta negara-negara terbabit untuk membantu menyalurkan bantuan lanjut termasuk data satelit dan analisis, data radar dan aset maritim.

Pada masa sama, kerajaan turut sedang melakukan perbincangan rasmi dengan semua negara-negara itu mengenai penggunaan aset untuk melakukan pencarian di dua koridor yang mendapat isyarat 'ping' dari enjin pesawat kepada satelit baru-baru ini.

SATELIT INMARSAT UK (KENYATAAN PM MALAM TADI ) 


Petang ini saya telah diberikan taklimat oleh wakil daripada Badan Siasatan Kemalangan Udara United Kingdom (AAIB). Mereka memaklumkan kepada saya bahawa Inmarsat, syarikat UK yang menyediakan data satelit yang menunjukkan koridor utara dan selatan, telah menjalankan perkiraan lanjut ke atas data berkenaan.

Menggunakan satu bentuk analisis yang belum pernah digunakan dalam siasatan seperti ini, mereka mampu memberikan beberapa petunjuk yang lebih jelas mengenai laluan penerbangan pesawat MH370.

Berdasarkan analisis baharu mereka, Inmarsat dan AAIB merumuskan bahawa pesawat MH370 telah terbang di koridor selatan dan kedudukan terakhirnya adalah di tengah-tengah Lautan Hindi, di barat Perth.

Kawasan ini merupakan lokasi terpencil, jauh daripada sebarang lokasi pendaratan. Oleh itu dengan perasaan yang amat sedih dan terharu, menurut data terkini yang diperolehi, saya ingin memaklumkan bahawa penerbangan pesawat MH370 telah berakhir di selatan Lautan Hindi.

Kami akan mengadakan satu sidang media esok (Selasa) bagi memberikan butiran lanjut. Buat masa ini, kami akan terus memaklumkan tentang perkembangan baru ini secepat yang mungkin. Kami berkongsi maklumat ini kerana kami komited kepada keterbukaan dan menghormati ahli keluarga yang terlibat, dua prinsip yang sentiasa menjadi panduan dalam siasatan ini.

Malaysia Airlines sudah berhubung dengan ahli keluarga penumpang dan anak kapal untuk memaklumkan kepada mereka perkembangan terbaru ini. Buat mereka, beberapa minggu lepas merupakan masa yang amat memilukan; saya sedar berita ini akan lebih menyedihkan lagi. Saya menggesa pihak media agar menghormati privasi mereka dan memberikan mereka sedikit ruang yang amat diperlukan di saat-saat sukar seperti ini.
Ternyata SATELIT DI DUNIA NI TAK DAPAT TANDINGGI SATELIT ANWAR DAN PUAK PR , MEREKA LEBIH HANDAL DI DUNIA NI !!! 

5 comments:

Anonymous said...

Dah nyanyuk kot atok ni.....

Anonymous said...

aku dah cakap dah,orang mabuk kuasa ni akan jadi gila. macam lagu filem melayu kelasik.

Anonymous said...

Yg layan peliwat ni hanya Ahjibgor..dia desak..ahjibgor sure tunaikan..maruah dia mantap sebab rakyat yakin dia di fitnah oleh ahjibgor..maruah ahjibgor zero..nothing....no ahjibgor..as pm..so lembik n kangkong..

Anonymous said...

Siapa fitnah siapa? Bukan selama nie Anwar yang sering memfitnah Najib suami isteri? Terimalah balasan tuhan...kalau hidup hanya bergelimpang maksiat dan busuk hati jangan salahkan orang lain kalau tuhan tak pernah makbulkan hajat di hati....Selagi Anwar tidak percaya kepada qada dan qadar jangan mimpi angan2 dia akan jadi kenyataan...Hiduplah dgn berlandaskan islam...bersihkan hati yang dah hitam dgn hasad dengki dan kemungkaran...selagi pintu taubat masih terbuka jangan lupa minta maaf dgn orang yg pernah difitnah dan di caci...dosa sesama manusia kalau tak sempat minta ampun fikirkanlah sendiri macamana di akhirat kelak....dunia ini hanya pinjaman...kita tak akan menongkat langit untuk selama-lamanya...jangan sedap mulut mengelar dan menuduh najib sebab selama ini tak pernah sekali najib bercerita buruk ttg orang lain...anon 17.49 jgn sampai tak dapat mengucap bila nak mati nanti sbb tak sempat minta ampun dengan orang yg di kutuk dan di hina...kalau masih seorang islam bertaubatlah tapi kalau sekiranya anon 17.49 bukan islam itu memang dan jadi darah daging dan makanan harian seumur hidup....

Anonymous said...

Apa perlunya kita beri tumpuan kpd apa yg dickpkan oleh seorang peliwat yg gila kuasa. Pergi jahanam dgn dia dan klga dia.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive