sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 31 March 2014

TUDIAAA !! HANGIT !!!! KADIAQ JASIN GILA NAK JADI PENGERUSI MEDIA PRIMA SAMPAI DAH JADI MERENG !!! NASIBLAH KADIAQ OIIIII !!!!!


Kisah Mat Kadiaq ni nak jadi Pengerusi Media Prima bukan orang tak tau , dah lama dah , bila tak dapat , habis dimaki hamunnya orang dan memperlekehkan kepimpinan Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak dan meminta Perdana Menteri letak jawatan , huh !!! macam dia hebat sangat !!!


Manusia jenis ni yang fikir dialah paling hebat , dialah paling sempurna , dialah paling baik , orang lain semua buat tak betul , dia saja yang betul !!! Walapun begitu timbul pulak rasa kesian Mat Kadiaq Jasin ni , makina dan luahan sampahnya dalam blog tu nampak sangat kemaruknya dia pada Jawatan Pengerusi Media Prima tu , aku rasa ada baiknya Kadiaq pi buat TV sendiri , jadi pengerusi , jadi ceo , jadi wartawan , jadi pembaca berita , jadi semualah sendiri , kan senang tak yah nak gaduh dengan orang lain dan duk maki hamun orang lain !!! 


Ini duk gila jawatan Pengerusi Media Prima bila orang tak layan dia pulak meroyan tak ketahuan hala !!! Lama-lama aku takut jadi gila saja Mat Kadiaq Jasin ni !!! owh tidakkkk !!! 



mutiara kata : Dalam hidup,terkadang kita lebih banyak mendapatkan apa yang tidak kita inginkan. Dan ketika kita mendapatkan apa yang kita inginkan, akhirnya kita tahu bahwa yang kita inginkan terkadang tidak dapat membuat hidup kita menjadi lebih bahagia.

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive