sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 17 March 2014

GEMPAR #MH370 : PKR SAHKAN KAPTEN PESAWAT MH370 ADALAH PENYOKONG FANATIK ANWAR !!!



RAKYAT NEWS : Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini mengesahkan juruterbang pesawat MH370, Kapten Zaharie Ahmad Shah merupakan seorang ahli parti yang fanatik terhadap kepimpinan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim

Ketua PKR Cabang Subang Sivarasa Rasiah dalam satu kenyataan hari ini berkata, Kapten Zaharie telah menyertai PKR pada 23 Januari tahun lalu.

Akan tetapi, Sivarasa meminta semua pihak menghentikan spekulasi mengaitkan Kapten Zaharie dengan insiden pesawat yang hilang baru-baru ini.




Sivarasa turut menyifatkan Zaharie seorang yang disenangi dan baik malah membantu cabang Subang ketika kempen pilihan raya umum dan terlibat dalam acara sosial anjuran cabang berkenaan.

Ahli Parlimen Subang itu merujuk laporan Mail Online yang mendakwa Kapten Zaharie sangat fanatik terhadap Ketua Umum PKR itu.

Tabloid luar negara itu juga melaporkan bahawa Kapten Zaharie telah hadir ke mahkamah bagi menyatakan sokongan terhadap Anwar berikutan keputusan Kes Liwat II yang mendapati Anwar bersalah. [LAPORAN PENUH DI SINI]

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive