sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 30 March 2014

TUDIAA !!!! APABILA TOK GURU NIK AZIZ MEMINTA MAAF ATAS KESILAPAN DOSANYA !!!


“Maafkan segala kesilapan saya selama saya memimpin Kelantan,” kata Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika menyampaikan kuliah Subuh di Masjid Pulau Melaka, bersebelahan rumahnya 



Beliau berkata, masalah kesihatan yang dihadapi mungkin balasan ALLAH SWT untuk membersihkan dosanya di atas kesalahan dilakukan sepanjang memimpin Kelantan sejak 23 tahun lalu.

“Sakit saya ini mungkin kifaarat ALLAH SWT di atas dosa atau kesalahan yang saya lakukan sepanjang memimpin Kelantan,”

Keadaan bertambah pelik apabila, selalunya Nik Aziz akan membelakangkan makmum ketika memberikan tazkirah Subuh di masjid, tetapi pagi ini beliau mengadap Jemaah yang memenuhi Masjid Pulau Melaka.

Sebelum ini, Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria ini pernah menegur Nik Aziz kerana menyampaikan tazkirah sambil membelakangkan orang yang mendengar tazkirahnya.

Umum tahu, sekarang Nik Aziz sedang mengalami masalah prostat sehingga terpaksa membawa beg plastik untuk menampung urinnya. Malah beliau juga mengalami sakit-sakit lain dan sakit tua.

Bagi aku , baguslah Tok Guru minta ampun kepada semua , banyak sangat dah berlaku , Pas pun dah tak macam dulu , hancur dek bergaul dengan parti DAP dan PKR , kata-kata Tok Guru banyak menghancur dan memecahbelahkan umat Islam di Malaysia ni kerana ideologi politik beliau. 


1 comment:

Anonymous said...

Masihkah belum disedari apakah salah dan silapnya ? Adakah kpd rakyat K'tan sahaja ? Bgmn dgn org org memutus tali persaudaraan dek kerana terpengaruh dgn kenyataan kenyataannya ? Bgmn dgn org org yg dituduh menolak Islam dan digambarkan sbg munafik dan kafir spt yg ditanggapi oleh sesetgh pengikut pengikutnya.
Apa yg salah harus diperjelaskan agar pengikutnya tidak terus di dlm kekeliruan yg menyesatkan.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive