sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 29 March 2014

#MH370 : MALAYSIA SUDAH LAKUKAN YANG TERBAIK , APA LAGI YANG MEREKA MAHU !!!! #PRAYFORMH370


Malaysia sudah lakukan yang terbaik

Gabungan Dewan Perniagaan dan Perindustrian Cina Malaysia (Acccim) yakin Malaysia sudah melakukan yang terbaik dalam memberikan maklumat terkini kepada orang ramai berhubung kes pesawat Malaysia Airlines (MAS) Penerbangan MH370, yang hilang pada 8 Mac.

Presidennya, Datuk Lim Kok Cheong berkata kerajaan tidak boleh mengumumkan apa-apa berita yang belum disahkan kerana perlu mengambil langkah berhemat, sikap bertanggungjawab dan menghormati keluarga penumpang dan anak kapal pesawat itu.

"Justeru, kita tidak boleh menganggap Malaysia mempunyai niat untuk bersubahat atau menyembunyikan apa-apa berita tertentu yang mungkin tidak memihak kepada kita.

"Kenyataan Perdana Menteri Datuk Najib Tun Abdul Razak pada 24 Mac lepasmenunjukkan komitmen kerajaan terhadap keluarga penumpang dan anak kapal pesawat yang hilang itu. Beliau berjanji akan mendedahkan semua maklumat secara telus," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Penerbangan MH370, yang membawa 227 penumpang dan 12 anak kapal, berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada 12.41 tengah malam dan hilang daripada skrin radar kira-kira sejam kemudian.

Isnin lepas, Perdana Menteri mengumumkan bahawa penerbangan pesawar itu "berakhir di selatan Lautan Hindi". - Bernama

2 comments:

Anonymous said...

Bah. pertama:

Lihat bagaimana replika (clone) MAS kita telah ditemui di ISRAEL - yg. disembunyikan dari 2013 lagi (lihat gambar replika MAS itu di http://beforeitsnews.com/alternative/2014/03/actual-photo-of-flight-370-clone-at-tel-aviv-airport-2928028.html , Actual photo of flight 370 clone at Tel Aviv airport, By Jimstonefreelance (Reporter), March 28, 2014).

Dan si FBI/CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat), yg. sebenaqnya sudah dikuasai puak SYAITAN Illuminati Mossad-Israel/ZIONIS, dan ejen tempatannya dr. PENGGANAS Red Bean, DAPBANGKAI serta PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG, memangnya tak habis-habis nak mengalih perhatian dari bukti penglibatan Diego GarCIA di tengah Lautan Hindi yg. sebenarnya adalah pengakalan tentera BAWAH TANAH- kongsi US-British-Israel yg. mungkin mengandungi senjata Nuklear (MAS disyaki di ‘hijack’ situ dulu sebelum di'hempaskan' di Lautan Hindi) – didedahkan oleh wartawan Shimatsu di bawah.

Dan sekarang rejim PENIPU Australia/Barat-ZIONIS tu pun nak mengalih perhatian sejauh-jauhnya dr. Diego GarCIA; ubah arah pencarian kat tpt. lain pula, kononnya pilot pandu lebih laju dr. biasa! Nasib baik ada Media Alternativ, yg. cuba memberikan maklumat benar – tak mcm si CNN yg.memnagitu memang si CELAKA News Network dan si FOCK News itu pun yg. sama CELAKAnya!!

Maka sekiranya serpihan yg. dijumpai di Lautan Hindi BUKAN dari MAS kita, maka mungkin replika MAS ini akan digunakan di masa hadapan, oleh si Mossad dan sekutunya ini, utk. mengebom Amerika di masa hadapan, dan menyalahkan dua ‘Iranian hijackers’ itu. Maka Israel dan sekutu CIA-MI6-NATOnya disyaki akan menggunakan alasan ini utk. mengebom Iran dgn. bom nuklear, di samping menyalahkan K'jaan Islam/Melayu kita - utk. memulakan Perang Dunia Ketiga! Dan kerana itulah berita replika MAS di Israel ini mesti disiasat, didedahkan di seluruh dunia serta kemungkinan penglibatan ZIONIS palaing DAJAL Soros/Rothschild dgn. replika MAS ini!

Lihat artikel amat BERNAS dr. wartawan Jepun Yoichi Shimatsu, yg. menyambungkan titik-titik penting misteri kehilangan MAS kita ini, termasuk kemungkinan penglibatan si ZIONIS Soros, bukan shj. utk. menjatuhkan Iran tetapi kerana dendamnya yg. lama, pd. YAB Ayahanda Tun Dr. Mahathir kita!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Unknown said...

Cara mudah untuk menyertai persaudaraan Illuminati di dunia. Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau seorang artis, Ahli-ahli politik dan anda ingin menjadi besar, kuat dan terkenal di dunia, bergabung dengan kami untuk menjadi salah satu ahli rasmi kami hari ini. Anda akan diberikan peluang yang ideal untuk melawat illuminati dan wakilnya selepas Pendaftaran selesai oleh anda, tidak ada korban atau kehidupan manusia yang diperlukan, persaudaraan Illuminati membawa kekayaan dan terkenal dalam kehidupan, anda mempunyai akses penuh untuk membasmi kemiskinan daripada kehidupan anda sekarang. hanya ahli yang dimulakan ke dalam gereja illuminati mempunyai kuasa untuk membawa mana-mana ahli ke gereja, jadi sebelum anda menghubungi mana-mana badan anda mesti dihubungkan oleh siapa sudah menjadi ahli, Sertai kami hari ini dan merealisasikan impian anda. kami juga membantu ahli kami dalam perlindungan ubat yang mendorong Whatapps +16083529056 E-mel: richymoore382@gmail.com

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive