sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 7 March 2014

PANAS !!! TOLONG PESAN PADA ADUN PKR TU !! WANG TIDAK BOLEH DIGANTI DENGAN NYAWA ANGGOTA POLIS !!!!




WANG TAK GANTI NYAWA: “Sejak bertugas sebagai anggota polis lapan tahun lalu, ini kejadian pertama saya diserang ketika bertugas. Namun, ia tidak sedikit pun mematahkan semangat dan saya akan kembali bertugas selepas disahkan sihat sepenuhnya nanti.

“Separuh duit sumbangan yang diterima pula akan di serahkan kepada isteri arwah Koperal Raja Aizam (Raja Mohid) kerana saya rasa mereka lebih memerlukan dan wang tidak dapat menggantikan rakan setugas yang sudah terkorban," itu luahan Koperal Mohd Aidil Mustafa, 29.

Mohd Aidil adalah anggota polis Unit Kereta Peronda (MPV) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selalan yang tercedera ketika diserang beberapa lelaki dalam kejadian di Taman Sentosa, baru-baru ini.

Sumber : Harian Metro.



Kenyataan BIADAP dari Adun PKR ini ternyata menguris hati keluarga Allahyarham Raja Aizam yang terkorban diserang warga asing baru-baru ini . Kenyataan yang boleh dianggap BODOH ini sepatutnya tidak keluar dari seorang Adun !! kita boleh lihat sendiri bagaimana pemikiran manusia PKR ini !! 

WANG TIDAK BOLEH DIGANTI DENGAN NYAWA !!!! Pengorbanan angota Polis berjaga dan mengawal ketenteraman awan siang dan malam tidak boleh dipertikai , banyak jasa dan pengorbanan mereka demi memastikan negara kita aman !!! 





No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive