sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 6 March 2014

TERKINI !!! TERESSA COCK DI BALING TELUR BUSUK DI PERMATANG PAUH !!!! PADAN MUKA !!!!!



Naib Pengerusi DAP, Teresa Kok dikejutkan dengan tindakan biadab seorang individu yang tidak dikenali memberikan sebiji telur busuk yang kemudiannya pecah ketika mereka bersalaman.

Kok berkata, lelaki itu menegurnya selepas beliau memberi penjelasan berhubung video kontroversi Tahun Baharu Cina ‘Onederful Malaysia’ pada ceramah di Permatah Pauh, dan bersalaman dengan sebiji telur di telapak tangannya.

Telur busuk yang pecah tersebut mengotori tangan dan baju Ahli Parlimen Seputeh itu.

Dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada The Star, Kok berkata, beliau mencuci tangan dan meninggalkan kawasan itu selepas kejadian yang berlaku pada kira-kira pukul 11.30 malam.

“Saya kembali ke hotel sejurus selepas insiden itu.

“Lelaki itu beredar dan ditangkap oleh Unit Amal PAS dan hadirin yang lain.

“Saya tidak tahu apa yang berlaku kepada lelaki itu,” katanya.

Video Tahun Baharu Cina Kok yang dikeluarkan pada Januari lalu mencetuskan reaksi negatif kerana mempersendakan pelbagai isu seperti sistem pendidikan.

Pada Februari lalu, sekumpulan individu yang mendakwa mereka merupakan sebahagian daripada badan bukan kerajaan (NGO) menawarkan ganjaran RM500 kepada sesiapa yang menampar Kok, dan tawaran itu kemudiannya dinaikkan kepada RM1,200.

- mStar

3 comments:

Anonymous said...

Ape pulak biadab...
memang harus...

Anonymous said...

UNIT AMAL PAS YANG MENJAGA MAMBANG CINA TU...KAH..KAH..KAH...MEMANG SAH PUAK PUAK NI DAH TERMAKAN NAJIS TERESA KALAU TAK, TAK MUNGKIN MEREKA SETARAF DENGAN LEMBU....DENGAN UMNO @ INSAN SEAGAMA BUKAN MAIN LAGI HERONYA TAPI DENGAN CINA SANGGUP JADI TISU TANDAS....PAS..PAS..PAS INILAH PENGHINAAN DARI ALLAH BUAT KALIAN TAPI SAYANG HATI HAIWAN HAIWAN INI DAH MATI....SAMPAI BILA KAMU NAK JADI PENCACAI ATAU TUKANG CUCI NAJIS PUAK KAFIR.....INGATLAH ISLAM ITU TINGGI DAN TIADA YANG MENGATASI NYA TAPI SAYANG KAMU SENDIRI YANG MERENDAHKAN MARUAH DAN MARTABAT KAMU SETARAF DENGAN HAIWAN BERKAKI EMPAT.

Anonymous said...

Pada aku lah,PAS dah tiada apa-apa lagi untuk dibanggakan.maruah,harga diri,iman,kewarasan,kecerdikan dan segala benda yang baik telah hilang dalam gengaman dan hati mereka.semuanya telah direntap ALLAH ekoran kesesatan dan kebodohan mereka sendiri.PAS sememangnya parti yang merugikan ummah,tiada sebesar zarah pun kebaikan yang dibawa PAS untuk agama.sebaliknya PAS terus jadi balaci dan hamba abdi sikafir dan lebih teruk lagi serban,jubah serta pakaian kaum sesat PAS sanggup dijadikan tisu bagi mengelap najis kafir dan penganutt agama PAS sanggup laku semua itu dengan rela dan tersenggih kebodohan dan ketololan yang tiada bandingnya.kalau ada sesiapa yang terjumpa manusia yang agak cerdik dalam PAS tolong wawarkan kerana setahu aku tiada saekor manusia dalam PAS yang ada kewarasan...terima kasih bye..jumpa lagi.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive