sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 16 March 2014

TUDIAA !!! ISU #MH370 JOM KITA LIHAT APA YANG DIBUAT OLEH ISTERI PM DAN ISTERI ANWAR !!! #PRAYFORMH370 #PRKKajang


Sepanjang aku berada di Kajang ni , dah berbelas ceramah PR aku pergi , kebanyakkan ceramah ni , puak PR duk main isu Pesawat MH370 yang masih belum di temui , ada yang salahkan Kerajaan ada pulak yang sibuk duk kata kat Isteri Perdana Menteri yang melawat keluarga penumpang pesawat MH370 ni.

Ada jugak puak ni , duk main isu ' BOMOH BUBU ' kononnya kerajaan bawak bomoh ni , aku teringat sebelum Pru13 dulu , BOMOH nilah yang dibawa puak PR untuk menilik keputusan PRU13 , dan BOMOH ni kata PR akan jadi Kerajaan Pusat dan menang PRU13 . Mungkin bagi PR itu tidak syirik !! ituah jenis puak PR , tahu salahkan orang lain saja . 


Apa yang menarik perhatian aku adalah tentang dua insan wanita ni , Isteri kepada Perdana Menteri , Datin Seri Rosmah dan Isteri Ketua Pembangkang iaitu Wan Azizah Wan Ismail yang juga calon PRK Kajang. Datin Rosmah aku lihat terus berdoa memohon kepada Allah untuk kita cepat temui Pesawat dan Penumpang MH370. 


Wan Azizah pulak tak habis-habis duk perli kerajaan pasal BOMOH ni , kita boleh nampak mentaliti kedua-dua insan ini. Datin Seri Rosmah terus berdoa tanpa perli atau mengata orang lain . Walaupun selalu dimaki hamun beliau tetap teguh hati dan tabah demi rakyat Malaysia. 




Untuk Datin Seri Rosmah teruskan usaha murni anda walaupun macam-macam dikata oleh puak PR , sebagai seorang isteri Perdana Menteri yang sayang dan cintakan rakyat dan negara , Datin Seri Rosmah terus berbakti kepada rakyat sebagai Isteri seorang pemimpin no 1 negara . 

Buat Datin Seri Wan Azizah , cukuplah jadi balaci pada suami kamu tu , lama-lama rakyat muak dan benci dengan politik kekeluargaan seperti keluarga kamu dan jangan membohongi rakyat lagi !! 




1 comment:

Anonymous said...

kalau ni lah cara bang non and family berkempen, ini aku nak cakap" I hate you and your family
", you are from a family of low quality, no feeling for others,and you all are garbage,carzy for power..fit for tong sampah in kajang.. part of sampah not well manage in kajang. I pray for your downfall..

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive