sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 1 March 2014

GEMPAR !! PELAKON KONTROVERSI SHARNAAZ AHMAD SAKIT OTAK ???


Sharnaaz buat pemeriksaan otak



TERNYATA, pelakon terkenal, Sharnaaz Ahmad, mempunyai cara yang tersendiri dalam menyindir sekali gus membuat lawak jenaka.

Malah, saranan daripada pelakon senior, Fauzi Nawawi, kepadanya agar mendapatkan rawatan kesihatan turut dipenuhi pelakon drama, Bukan Kerana Aku Tak Cinta ini.

Menerusi laman sosial miliknya, Sharnaaz turut memuat naik foto dirinya berserta hasil ujian imbasan pemeriksaan otak.

Selain itu, Sharnaaz juga tidak terlepas untuk menulis ayat-ayat 'pedas' yang lebih menjurus ke arah sindiran halus.

"Saya dah buat MRI (Magnetic Resonance Imaging) dan MRA (Magnetic Resonance Angiography). Scan otak pun dah.

"Di kawal rapi oleh Dr Sherrini dari Pusat Perubatan Universiti Malaysia (PPUM)... Saya lulus, otak saya sihat dan juga 'hensem' otak saya. hehe.. Anda bagaimana??? Sudah check? halussssss," katanya.

Sebelum ini, Sharnaaz turut memberikan tempoh untuk pasangan pelakon berkenaan memohon maaf kepada ibunya, namun permintaan itu tidak diendahkan apabila Fauzi dan Lisdawati tidak berganjak daripada pendirian mereka.

Dalam pada itu, Sharnaaz juga turut memberitahu bahawa dia akan bertindak menyaman pasangan berkenaan dengan kadar maksimum. SINAR 

apj : sudah cukup sudah ... 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive