sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 3 March 2014

HOT NEWS !!! DATIN ROSMAH MANSOR BALUN ORANG biaDAP KAW KAW !!!


Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera.

Saya ada mendengar bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mengharapkan agar saya diserang sakit jantung (sudden death) dan segera menemui ajal (journey to the "west").

Andainya benar beliau ada menuturkan kata-kata sedemikian, saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar.

Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew dan keluarga sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan & kebahagiaan agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia. Salam...

-Datin Seri Rosmah Mansor  



Apj nampak riak wajah yang tenang dari Datin Seri Rosmah walaupun beliau dimaki , di hina , di keji oleh puak komunis pembangkang. Kenyataan riskas di atas tu di tujukan khas buat Hew Kuan Yew (mcm lee kuan yew pulok bunyinya) manusia keturunan komunis yang memdoakan kematian beliau. 

Apj yakin Datin Seri Rosmah seorang yang kuat dan tabah menghadapi tohmahan kaum DAP ini !!! 


Sikap biadap komunis Dap  ini menunjukkan keperibadian mereka yang terus mengharut , menanam kebencian kaum , dan sikap hasutan agar membenci orang lain terutama bangsa Melayu . Inilah sikap sebenar kaum komunis Dap. Sangat biadap !!  rasis dan kurang ajar !! 


Kenyataan dari Datuk Huan Cheng Guan ternyata tepat terhadap Hew Kuan Yew ini , kata-kata Hew kuan Yew ini jelas menunjukkan mereka macam manusia BODOH dan itulah taraf pemikiran sebenar orang DAP !!! 



DAP ITU KOMUNIS !!! KOMUNIS ITU DAP !!!!! 

3 comments:

Anonymous said...

Dah tahu mereka macam tu pasal apa takut ambil tindakan, kerajaan terlampau beri muka sangat kepada mereka, mereka dapat lebih daripada kaum bumiputera sendiri. Apa lagi tak puas hati.

Anonymous said...

Kalau di ambil tindakan,kata salah guna kuasa pulak.puak2 biadap ni mmg biadap tak sudah2

Anonymous said...

Susah nak fikirkan dengan gul biadap ni

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive