sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 6 March 2014

MELAMPAU !! KRISTIAN DAH MULA SEBARKAN AJARAN MEREKA KEPADA KANAK-KANAK MELAYU !!!








Dekat atas ni buku-buka yang dah tersebar lama di pasaran , buku-buku komik dalam bahasa Melayu dan di tulis perkataan Allah walaupun ceritanya adalah mengenai agama kristian. . KENAPA MEREKA MENGGUNAKAN DALAM BAHASA MELAYU ???? Umum ketahui kebanyakkan penganut Kristian menggunakan bahasa Ingeris dalam kehidupan harian mereka !!! KENAPA PERLU BAHASA MELAYU ??? 

KENAPA MEREKA BUAT DALAM BENTUK KOMIK ??? Kerana tumpuan mereka adalah keda anak-anak kecil Melayu yang nipis Ilmu pengatahuan mereka dalam Agama !! ANAK-ANAK KECIL MELAYU MUDAH TERPENGARUH DENGAN KOMIK !! ! KENAPA TIDAK KEPADA ORANG DEWASA ??? 

LICIK mereka menyebarkan ajaran merekakan !!! target mereka generasi akan datang !! SEBAB itu mereka mahukan penggunaan KALIMAH ALLAH boleh digukankan oleh mereka !!! ADA MELAYU BODOH IKUT PERINTAH MEREKA !!!

HARI INI !!!! Buku Ultraman di HARAMKAN? Bunyinya macam kelakar pun ada. KDN ni ada kena mengena dengan Anwar ke? Atau Anwar yang suruh haramkan buku ni?

Kita baca dulu,

Kementerian Dalam Negeri mewartakan Perintah Larangan Penerbitan terhadap buku 'Ultraman The Ultra Power', yang didapati mengandungi unsur-unsur mungkin memudaratkan ketenteraman awam.

Buku terbitan bahasa Melayu itu adalah terbitan Resign Publications, manakala pencetaknya Network Printers.

Mengikut kenyataan kementerian itu hari ini, warta larangan itu berkuatkuasa 18 Februari lepas mengikut Seksyen 7(1) Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984.

"Adalah menjadi satu kesalahan mengikut subseksyen 2 Seksyen 8 Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984 sekiranya mana-mana orang mencetak, mengimport,menghasilkan, menghasilkan semula, menerbit, menjual, mengeluar, mengeliling, menawarkan untuk menjual, mengedar atau ada dalam miliknya bagi apa-apa jua maksud seperti itu apa-apa hasil penerbitan larangan," menurut kenyataan itu.

Mereka yang disabitkan melakukan kesalahan itu boleh dikenakan penjara tidak melebihi tiga tahun atau denda tidak melebihi RM20,000 atau kedua-duanya.


Apa punca yang menyebabkan buku tu kena haram? Tentu ianya sangat dahsyat dan boleh memudaratkan masyarakat. Dengan contoh, Harakahkah pun boleh dapat lesen, kiranya buku Ultraman ni lagi teruk la ya?


Jom tengok puncanya dibawah ni,


Kalimah Allah tertera dalam komik Altramen versi BAHASA MELAYU INI !!! KENAPA INI BERLAKU !!! ORANG MELAYUKAN YANG ALIH BAHASA KOMIK INI DALAM BAHASA MELAYU ???

INILAH PUNCANYA KENAPA KITA MENGHALANG PUAK KRISTIAN LAKNAT INI MENGGUNAKAN KALIMAH ALLAH !!! SEBAB MEREKA INI LICIK !!! SEBARAN AJARAN MEREKA KEPADA ANAK-ANAK KECIL KITA !!!! 

SEDARLAH WAHAI MELAYU ISLAM SEMUA !!! INI BUKAN CERITA ATAU SATIRA POLITIK !!!! 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive