sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 13 March 2014

#MH370 : PENYANYI MILA KENALI RAPAT JURUTERBANG PESAWAT MH370 KAPTEN ZAHARIE !! #PRAYFORMH370



Mila: 'Terasa kehilangan'

Siapa sangka penyanyi genit Mila Jirin, mengenali secara rapat Kapten Zaharie Ahmad Shah, 53, yang merupakan juruterbang pesawat MH370 yang hilang secara misteri itu.

Ketika dihubungi, pelakon Kami Histeria itu meluahkan rasa terkejut dan sedih kerana sehingga kini nasib Zaharie dan seluruh anak kapal serta penumpang MH370 masih belum diketahui.

"Selepas mendapat tahu kejadian itu, saya cuba menghubunginya, namun gagal.

"Saya begitu sedih dengan apa yang menimpanya sekarang dan berharap dia dapat pulang semula ke tanah air dengan selamat," ujar Mila dengan nada sebak.

Menurut Mila, dia mengenali Zaharie dalam satu majlis Kelab Peminat Mila Jirin pada 2007 dan hubungan mereka semakin rapat setelah mengenali keluarga Zaharie.

"Mulanya kami tidak kenal secara rapat namun selepas pertemuan di Melaka, kami semakin rapat. Malah saya pernah mengunjungi kediamannya untuk bertemu isteri dan anak-anaknya," kata Mila yang turut memuat naik gambar dia bersama juruterbang itu di Instagram miliknya.

Mengulas mengenai beberapa pandangan negatif yang pernah dilemparkan kepada juruterbang malang itu, tegas Mila, masyarakat tidak harus membuat sebarang penilaian tanpa mengenalinya terlebih dahulu.

"Saya mengenali dia secara peribadi, Zaharie merupakan orang paling baik, humble dan penyayang," katanya.

SINAR 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive