sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 10 March 2014

#MH370 : TUDIAA !! ISTERI PM SIBUK BERI SOKONGAN PADA KELUARGA MANGSA PESAWAT MAS TAPI ISTERI KETUA PR TU SIBUK KEMPEN NAK JADI CALON KAJANG !!!!

ISTERI PERDANA MENTERI JUMPA KELUARGA MANGSA PESAWAT MAS HILANG 





Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor meluangkan masa melawat keluarga mangsa pesawat MH370 yang menginap di Hotel Everly di sini sebentar tadi.

Rosmah tiba pada kira-kira 12.45 tengahari sebelum meluangkan masa hampir dua jam bagi memberi sokongan moral dan menyelami perasaan sedih dialami keluarga mangsa.

Pesawat Malaysia Airlines yang sedang dalam perjalanan ke Beijing dengan membawa 227 penumpang termasuk dua bayi bersama 12 kru dilaporkan hilang semasa dalam penerbangan ke Beijing.

Malaysia Airlines dalam satu kenyataan mengesahkan pesawat itu terputus hubungan dengan Pusat Kawalan Trafik Udara Subang pada 2.40 pada hari penerbangan.

MAS berkata penerbangan MH370, yang dikendalikan pesawat B777-200 berlepas dari Kuala Lumpur pada 12.41 pagi 8 Mac.

Penerbangan MH370 itu dijangka mendarat di Beijing pada 6.30 pagi hari yang sama.

Malaysia Airlines sedang bekerjasama dengan pihak berkuasa yang telah mengaktifkan pasukan mencari dan menyelamat untuk mengesan pesawat itu.

SEMENTARA ITU 

ISTERI KETUA PEMBANGKANG KAKI LIWAT SIBUK NAK JADI CALON PRK KAJANG 


Presiden PKR Datin Seri Wan Azizah Ismail dipilih untuk menggantikan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang 23 Mac ini.

Azizah dipilih untuk menggantikan suaminya selepas Anwar didapati bersalah di atas pertuduhan liwatnya terhadap bekas pembantuperibadinya Saiful Bukhari Azlan.

Pencalonan Azizah diumum oleh Anwar sendiri dalam sidang media di Ibu Pejabat Keadilan, hari ini.

Hadir sama pada sidang media tersebut, Penasihat DAP Lim Kit Siang dan Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat, Dr Hatta Ramli.

Anwar sebelum ini erhasrat untuk bertanding di Kajang selepas diberi laluan oleh penyandang ADUN Kajang Lee Chin Cheh yang meletakkan jawatan tanpa sebab munasabah.

Namun hasrat Anwar terbantut selepas Mahkamah Rayuan menjatuhkan hukuman penjara lima tahun di atas pertuduhan liwatnya.

Hukuman ditangguh sementara pihak pembelaan mengemukakan rayuan dengan ikat jamin RM10,000.


APJ : KU MELIHAT DARI MATA HATIKU !!! 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive