sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 4 March 2014

LIHATLAH BETAPA TERUKNYA PORTAL MALAYSIAKINI !!!!! WHAT THE HELL !!!!


APA LANGSUNG TIDAK ADA BERITA DATIN ROSMAH MAAFKAN CINA DAP HEW KUAN YEW ???




Apa yang Aku jumpa hanyalah artikel FITNAH, FITNAH & FITNAH sahaja.


CONTOH FITNAH MALAYSIAKINI TERHADAP DATIN ROSMAH



Aku rasa dah lebih 24 jam berita yang Datin Rosmah memaafkan sorang cina Dap Hew Kuan Yew yang kurang ajar  mendoakan beliau mati selain memakihamun Datin Rosmah. Langsung sedikit artikel mengenai itu tidak di keluarkan oleh MALAYSIAKINI


Kalau masa nak fitnah Datin Rosmah bukan main cepat kan? Majlis tak habis lagi berita dah keluar. Walaupun hanyalah video ucapan 40 saat yang tidak berkualiti kan? [klikSINI]. Ternyata FITNAHKINI MALAYSIAKINI hanya mementingkan fitnah, daripada kualiti.



Aku tak rasa MALAYSIAKINI teringin nak keluarkan berita ini kerana tugas mereka hanya menaburkan fitnah , membuatkan orang membenci Datin Rosmah dan menanamkan sifat perkauman yang amat kuat , itulah MALAYSIAKINI .





Apa yang menariknya, FITNAHKINI MALAYSIAKINI siap 'promoted' lagi fitnah yang dilemparkan. Siap ada banner khas? Beria-ria sungguh kan? Kan lagi bagus kalau promote benda yang baik??? Nampak sangat merekalah pencetus aura kebencian. Hakikatnya Datin Rosmah OK je.

Jika anda buat carian 'Rosmah+Malaysiakini' di Google, pasti anda akan jumpa segala fitnah yang dibuat FITNAHKINI MALAYSIAKINI terhadap Datin Rosmah. Tak percaya try klikSINI 


Bagi aku MALAYSIAKINI sudah sampai tahap berita LUBANGTAIK yang di kendalikan oleh bangsa KOMUNIS kurang ajar , tak sedar dek untung , tidak menghargai apa yang orang Melayu bantu mereka untuk mereka berjaya !!! 


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive