sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 5 March 2014

MALAYSIAKINI TIDAK LAYAK , PORTAL SAMPAH !!!


Kemenangan portal Pembangkang MalaysiaKini baru-baru ini dalam Anugerah Media Sosial dan Penulis Blog Sedunia 2014 telah dibantah oleh banyak NGO-NGO Di Malaysia. Kemenangan MalaysiaKini seolah dilihat membuka laluan FITNAH PALING KEJI akan berterusan di buat oleh MalaysiaKini.

Hampir kesemua artikel yang di keluarkan oleh mereka adalah FITNAH terhadap pemimpin-pemmpin negara , mereka cuma memainkan api perkauman , menanamkan sifat kebencian antara bangsa-bangsa di Malaysia. Seharusnya kita membendung perkara ini bukan membiarkan mereka bebas melakukan fitnah yang teruk . 


Bagi Presiden Pertubuhan Jalinan Muhibbah Malaysia (MJMM) Abdul Rani , Malaysiakini tidak menepati ciri-ciri media cemerlang , jadi langsung tidak layak menerima hadiah tersebut.

 'Media yang baik adalah media yang melaporkan dengan telus , tidak memutarbelitkan fakta dan tidak sewenang-wenang memainkan isu-isu perkauman untuk tujuan menkucar-kacirkan.

" Kemenangan Malaysiakini harus dipertikai kerana kredibilitinya sebagai media yang baik boleh dipertikaikan". 

Apj berasa sangsi dengan Anugerah ini , kemungkinan ini adalah satu permainan pihak pembangkang yang mahukan Malaysiakini diiktiraf oleh sebab itu mereka memanggil Menteri KDN bagi memberi anugerah ini kepada Malaysiakini sekaligus menampakkan Menteri KDN ini telah meletak senjata menentang MalaysiaKini seperti sebelum pemilihan Parti Umno dahulu. 



No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive